IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Билла: Купуваме или наемаме всяка добра локация, която ни се предложи

Веригата планира да открие още 11 магазина до края на годината, като общият брой на обектите ще достигне 85

13:21 | 03.09.10 г.
Билла: Купуваме или наемаме всяка добра локация, която ни се предложи

Билла България ЕООД ще открие още 11 магазина до края на 2010 г., с което откритите през годината ще достигнат 20 и общата бройка ще бъде 85, съобщи изпълнителният директор за България и Румъния Емил Стефанов на пресконференция по повод повод 10-годишнината на компанията у нас.

Не спряхме инвестициите и в последните 1-2 години с по-затруднена конюнктура, като ще продължим със същите темпове и в следващите години, като това е гаранция за нашия дългосрочен ангажимент към местния пазар, уточниха от дружеството.

"Купуваме или наемаме всяка добра локация на добра цена, която ни се предложи. Над 70% от магазините ни са в наши имоти. Магазинът ни в бившето Кино Изток в София ще бъде открит през октомври, като сме в процес на преговори, за какво ще се ползва втория етаж на сградата", сподели Емил Стефанов.

В последните години дружеството се е насочило към строеж на магазини в с по-малка търговска площ, но по-близо до потребителите.

В момента за дружеството работят 3 800 служители, а до края на годината ще бъдат над 4 хил. От новите магазини до края на 2010 г. 4 ще бъдат в София, по един във Велико Търново Варна и Петрич.

Над 50% от продуктите в Билла имат добавена стойност от български производител, делът на собствената марка хранителни продукти Clever е 10%, а на собствената марка козметика My - под 1%. През 2011 г. се планира въвеждане на трета собствена марка продукти.

"Готови сме да развием български доставчици на плодове, зеленчуци, месо и млечни продукти, като очакваме от тях да отговорят на очакванията ни за качество и количество", съобщи Емил Стефанов на въпрос на Investor.bg за дела на българското производство в продажбите.

Около 45% от оборота и 30% от касовите бележки се реализират с карти за лоялни клиенти на Билла, въведени през 2009 г. В настоящия момент компанията разполага с база от 500 хил. картодържатели.

През 2010 г. е осъществена и най-голямата единична инвестиция на Билла у нас, а именно логистична база край гр. Елин Пелин за общо 23 млн. лв., разположена на площ от 17 дка. Общо до момента инвестициите у нас се оценяват на 500 млн. лв.

В следващите 10 седмици ще стартират серии от награди за клиентите на Билла, като ще бъдат раздадени 1 000 награди, а всеки 10-ти клиент на 10 октомври ще получава 10% отстъпка, обяви Бойко Сачански, маркетинг директор в Билла България ЕООД.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:23 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още