От днес се открива повторно процедурата за възлагане на обществена поръчка с обект „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив–Бургас”, съобщиха от Национална компания „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ).
Предметът и обхватът на поръчката се запазват същите, както при прекратения преди три месецa търг.
НКЖИ прекрати предишната процедура на 14 юни във връзка със становище на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС) като управляващ орган по оперативна програма (ОП) „Транспорт” 2007–2013 г.
Мотивът за решението за прекратяване на процедурата беше надвишаването на финансовия ресурс в аспекта на другите необходими средства по проекта, а именно договор за оценка на съответствието и строителен надзор, както и договор за проектиране и изграждане на системи за сигнализация и телекомуникации в жп възел Бургас, които са също в обхвата на проекта, припомнят от НКЖИ.
От НКЖИ тогава коментираха, че прогнозната стойност на прекратената поръчка е около 330 млн. лв. без ДДС. В резултат на проведената процедура класираните участници по отделните позиции бяха предложили да изпълнят поръчката за сумата от общо над 426,2 млн. лв. лв. без ДДС
Търгът на ремонта на жп линията Пловдив-Бургас се точи още от средата на февруари, когато официално стартира работата на комисия за разглеждане, оценка и класиране на постъпилите оферти за участие в търга.
Проектът е с индикатививен бюджет от 187,4 млн. евро, от които 64% са безвъзмездна финансова помощ от Кохезионния фонд на Европейския съюз и 36% са от националния бюджет.
При първата процедура до втория кръг на конкурса бяха допуснати трима кандидати: ЛВ-ТСВ-ГБС, TSO Chemin du corps de garde, Салчеф – Енергоремонт.
Отпадналите на първия кръг на конкурса кандидати бяха пет: съдружие „С.М.С - Трейс – СК 13“, София (кандидат за трите лота), „Терна“, Гърция (за трите лота), Swietelski, Австрия (за трите лота), CLF S.P.A., Италия, „ОХЛ ЖС“, Чехия.


Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Инфлуенсър събра $1,7 млн. за 88-годишен касиер
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ
Рецептата Dnes: Пълнена скумрия с орехи за Никулден
преди 15 години Защо не кажат истинската причина за прекратването на процедурата, аименно, че ЕК е спряла търга заради съмнение за злоупотреби? Защо бяха декласирани сериозните участници, чиято цена така и не видяхме? отговор Сигнализирай за неуместен коментар