Списанието Newsweek ще се слее с интернет изданието The Daily Beast, три месеца, след като беше продадено от Washington Post, предаде Financial Times. Новата компания ще се ръководи от Тина Браун, бивш редактор на Vanity Fair и The New Yorker, която пусна The Daily Beast през 2008 г.
Newsweek Daily Beast Company ще е съвместна собственост на интернет групата IAC, която е основател на The Beast, и предприемачът Сидни Хармън, който купи Newsweek за 1 долара заедно със задълженията му, оценявани на 47 млн. долара.
Новата сделка, финансовите параметри на която не са обявени, обединява двегодишно работещо на загуба дигитално издание със 77-годишно работещо на загуба печатно издание, пише FT.
Newsweek има загуба от 28 млн. долара за 2009 г. а за тази се очаква да излезе на червено с 20 млн. долара. По оценки на наблюдатели на сектора Beast може да има загуба от 10 млн. долара за тази година.
Новите партньори вярват, че с късмет и много работа ще могат да “възстановят Newsweek от славните му дни”, е заявила Тина Браун.
Ръководството на новата компания ще трябва да се справи с бързо намаляващите приходи на печатното издание. Приходите от реклами в печатната версия на Newsweek са намалели с 30% до 114 млн. долара за деветте месеца до септември, по оценки на Publishers Information Bureau.
За сравнение тези на Time са се увеличили с 3% до 272 млн. долара, а на Economist – с 5% до 82 млн. долара.
Тина Браун е обявила пред служителите си, че няма да се поддържа отделен сайт Newsweek.com, но не е разяснила подробно какъв ще е ефектът от комбинирането на двете марки на сайта на Beast.


МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?