От днес започва данъчната кампания за облагане на доходите, получени през миналата година, съобщава БНР.
По закон декларации подават всички, които са получавали пари, различни от заплата. Ако онези, които дължат налози, ги платят до 10 февруари, ще могат да ползват 5 процента отстъпка.
5 процента от дължимото ще се приспада и ако декларацията се подаде по електронен път до крайния срок - 30 април. Двете отстъпки обаче не могат да се комбинират.
Според Боряна Георгива от Националната агенция по приходите (НАП) през тази година младите семейства, които ползват данъчни облекчения заради ипотека, ще подават по-малко документи. От 2011 г. земеделците също вече дължат данъци.


Цените на имотите: Във Варна цените продължават да растат
Ядреното оръжие на Русия вече не плаши НАТО и това не е добра новина
Ефтимов: Въздушни и морски дронове са атакували двата кораба, нямали са време да реагират
Асоциацията на търговците на горива: Най-високите цени останаха зад гърба ни
Димитър Стоянов: Трябват отломки, за да разберем чии са дроновете в Черно море
Образованието губи децата, когато не им показва смисъла на ученето
Корупцията спира инвестициите и подкопава функционирането на институциите у нас
Q9 на Audi за $89 000 показва китайския натиск върху пазара в САЩ
NASA планира мащабна покупка на ракети за лунната си база
Вместо мир чрез сила Тръмп донесе на Америка слабост чрез война
Какво се случва с електромобила на наводнен път
Защо Apple CarPlay изтощава батерията на iPhone толкова бързо
Рали шампион дрифти по улиците с Toyota GR Supra
Докога ДВГ ще има ценово предимство пред електромобила?
Защо автомобилните инженери крият ключалката на вратата
Зеленски: Русия цели да блокира корабоплаването в западната част на Черно море
Още 10 области в Гърция влизат в програмата за преместване
5 ежедневни навика за здраво сърце
Валери Домовчийски на 40 г., съпругата му с мило послание
Чума в Русия: какво знаем за белодробната форма и колко е опасна