Изпълнителният директор на една от най-влиятелните медии – Financial Times, обяви, че благодарение на таблетните компютри се е стигнало до увеличение на онлайн абонатите с 20%, предава Ройтерс.
Бързото разпространение на таблетните устройства предлага значителни възможности за издателите, е посочил Джон Ридинг по време на среща с инвеститори в Ню Йорк.
По информация на Ридинг само за последните два месеца приложението на вестника за таблета на Apple iPad е било изтеглено 50 хил. пъти и вече е свалено от над 480 хил. потребители.
Все повече издадели на вестници и списание се насочват към версии за iPad и други таблетни компютри в опит да подкрепят пазарните си позиции, които през последните години се влошават значително както по отношение на приходите от реклама, така и от гледна точка на брой читатели.
През миналата седмица например News Corp представи първия всекидневник, създаден изцяло за iPad.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате