На трети март тази година официално бе даден старт на 81-то издание на автошоуто в Женева. То се провежда до 13 март и е отворено както за почитателите на хубавите автомобили, така и за онези, които искат просто да видят какви новости и тенденции са залегнали в дизайна и под капака на съвременните автомобили.
В залата, която е с площ близо 80 хил. кв. м, присъстват повече от 260 изложители, представящи 700 бранда от 31 страни по света. 170 возила ще бъдат показани за първи път, в това число и 40 премиери на екологично чисти коли с алтернативни източници на енергия. На изложението не липсват и множество концептуални автомобили, които на пръв поглед изглеждат доста иновативно от гледна точка на дизайна си.
Цената на билета за шоуто е 16 швейцарски франка (близо 12 евро). На изложението са представени няколко тематично разделени обособени помещения, свързани както с външния вид на колите и техническите им характеристики, така и с частите и оборудването им.
Залата е разделена на сектори за автомобили на 3 и 4 колела, електрически автомобили и задвижвани с помощта на алтернативни източници на гориво, коли със специален дизайн и инженерен поглед, тунинговани, аксесоари и части за моторни превозни средства, секция с производители на оригинално оборудване, семинари за инсталация на части и техническо обслужване на автомобили, различни видове продукти и услуги, свързани с автомобилната индустрия, анимации и атракциони.
Въпреки че Швейцария е известна като страна, в чиито банки сметки имат едни от най-богатите хора в света, на изложението не са представени само свръхскъпи автомобили. Организаторите са се постарали да задоволят както интереса, така и изтънелия поради финансовата криза джоб на мнозина тази година.
Вижте някои от моделите, които присъстват на изложението в Женева.


Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена
Над 500 студенти посрещат 8 декември на Пампорово
Берое и Септември завършиха 0:0
Мъж е в тежко състояние след катастрофа на пътя София-Варна
Делян Добрев: Предишният вариант не беше бюджетът на ГЕРБ
преди 14 години Цените на автомобилите на изложението може би са достъпни за някои куппувачи от старите страни на ЕС, но горивата, деривати на суровият петрол - не са достъпни. Затова тези, които нямат акъл да си купуват нови, "евтини" автомобили от изложението в Женева. За мен, като човек влюбен в автомобилите, чиято професия са автомобилите, като конструкция, изделие, подръжка, и автомобилният транспорт, зная, че автомобилът, познат след белгийският, от 1898 г."Никога доволен" е мъртав! Дори и да имам пари, няма да си купя мъртвец от Женева 2011 г. отговор Сигнализирай за неуместен коментар