IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Югоизточна Азия става все по-примамлива за Apple

Компанията открива своя първи магазин в Сингапур

10:32 | 16.11.15 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Apple потвърди, че ще отвори първия си магазин за търговия на дребно в Югоизточна Азия. Той ще се намира в Сингапур и е част от усилията на американския технологичен гигант да засили присъствието си в най-бързо растящия пазар на смартфони, пише TechCrunch.

През миналата седмица компанията е започнала да наема служители, за да попълни свободните си позиции в Сингапур, а Анджела Арендс, вицепрезидентът на Apple, отговарящ за продажбите на дребно и онлайн магазините, потвърди, че магазинът наистина предстои да бъде отворен.

"Имаме повече от 900 невероятни служители, които работят в нашия колцентър в Сингапур и сме развълнувани от стартирането на подбора на екип, който да отвори първия Apple Store в Сингапур – невероятен град и дестинация за пазаруване“, коментира Арендс.

Ройтерс писа, че както магазинът, така и целите операции на компанията в Сингапур ще бъдат захранвани с възобновяема енергия – ход, който отговаря на инициативите в САЩ, Европа, а отскоро и в Китай.

Apple не е разкрила кога магазинът ще отвори врати и къде ще се намира, макар че се твърди, че компанията вече е наела място в Найтсбридж – ключово място за пазаруване.

В момента американската компания използва микс от търговски партньори, продаване на лицензи на трети страни, доставчици и онлайн магазин за продажби в Югоизточна Азия. Сингапур е сред първите страни, в които се появяват новите продукти на Apple, ето защо е логично компанията да направи тази стъпка там. Не е ясно дали фирмата планира да отвори магазини и в други части на Югоизточна Азия, която вече е фокус на Samsung и китайски производители на смартфони като Xiaomi и OnePlus.

Компанията за проучвания IDC това лято обяви, че продажбите на смартфони в Югоизточна Азия, където населението е над 500 млн. души, са нараснали с 66% на годишна база до 24 млн. бройки между април и юни. Въпреки че обемите са значително по-малки от тези в Китай и САЩ, пазарът в Югоизточна Азия все още не е наситен, а това означава, че предлага нови възможности за компаниите, за разлика от Китай и Запада.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:20 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още