IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Дългият уикенд за Деня на труда в САЩ не донесе нови филмови премиери

Слабият летен сезон е към края си след редица боксофис провали

13:36 | 04.09.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: The Hitman&#39;s Bodyguard Facebook page</em></p>

Снимка: The Hitman's Bodyguard Facebook page

Най-лошото лято за Холивуд от десетилетие се насочи към своя край в рамките на уикенда, включващ Деня на труда. Това беше първият уикенд от близо две десетилетия без голям нов филм да дебютира, пише Bloomberg.

Лентите генерираха общо 75.5 млн. долара в САЩ и Канада от петък до неделя, превръщайки го в най-слабия уикенд за Деня на труда от 1996 г., коментира Пол Дергарабедиян, старши медиен анализатор в ComScore. С това се слага край на летния сезон, който донесе само 3,8 млрд. долара в боксофиса – първият път, когато приходите за сезона се потопиха под 4 млрд. долара от 2006 г. насам, посочва още Дергарабедиян.

Последният път, в който холивудските студиа нямаха голяма премиера за Деня на труда, беше през 1992 г. Липсата на нов филм този уикенд беше кулминацията на изключително слабия летен сезон. Студиата разпределиха бюджетите си за продукции, чиито премиери са в останалите части от годината, а по-голямата част от това, което предложиха между май и септември, разочарова феновете.

„Някои комедии не се представиха така, както се очакваше, и имаше няколко добри филма, които не се представиха особено, макар че пожънаха успех в чужбина“, коментира Дергарабедиян.

От началото на годината боксофис приходите на вътрешния пазар са с 6% по-ниски спрямо година по-рано, сочат данни на ComScore.

За трета поредна седмица „Бодигард на убиеца“ на Lions Gate Entertainment поведе боксофиса, генерирайки 10,3 млн. долара според ComScore. Прогнозата беше за 7,1 млн. долара от петък до неделя и 9,1 млн. долара в рамките на удължения празничен уикенд според анализаторите на Box Office Mojo.

Най-голямата предпремиера беше „Близки срещи от третия вид“ на Стивън Спилбърг. Филмът се прожектира само в 901 кина, за да отбележи 40-годишнината на научнофантастичната лента според ComScore. Той събра 1,8 млн. долара от петък до неделя.

„Анабел 2: Сътворение“ на Warner Bros. Се завърна на второто място, събирайки 7,3 млн. долара. Прогнозата на Box Office Mojo беше за 5,1 млн. долара в рамките на три дни и 6,7 млн. долара – за четири.

Третата позиция в боксофиса зае трилърът „Дивата река“, който генерира 5,9 млн. долара приходи.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:09 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още