"Румъния може да бъде решение" за новия завод на групата Daimler, заяви Дитер Цече, председател на административния съвет на концерна, пише румънският вестник "Зиарул финанчиар", цитиран от БТА.
Daimler - един от най-големите производители на автомобили в света, с годишен оборот от близо 130 млрд. евро, си е поставил за цел да стане номер едно в премиум сегмента до 2020 г. Поради тази причина Mercedes-Benz трябва да надхвърли продажбите на BMW - лидер в сегмента миналата година, отбелязва изданието.
"Решението за новия завод е много целесъобразен процес, в който сравняваме всички аспекти, свързани с нивото на образование, наличността на работна ръка, логистиката, инфраструктурата, колко лесно се прави бизнес в страната, разстоянието до доставчиците и до клиентите. Румъния може да бъде решение. В Румъния имаме позитивен опит благодарение на фабриката за скоростни кутии, която е много добра. Фактът, че имаме завод там, представлява предимство за Румъния", каза Дитер Цече.
Най-новият завод на Mercedes-Benz в Европа е в Унгария. Съоръжението помогна на страната да изпревари Румъния в общото производство на автомобили, отбелязва "Зиарул финанчиар".
В Румъния групата Daimler задейства през 2013 г. инвестиционен план на стойност 300 милиона евро във фабриката си за скоростни кутии в Себеш, където от пролетта на тази година ще произвежда и новите скоростни кутии 9G Tronic, посочва румънското финансово издание.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Румъния може да бъде решение за растежа на Mercedes-Benz
Германската компания проучва възможностите за изграждане на завод в страната
17:03 | 02.03.16 г. 3![<p>
<em>Снимка: Ройтерс</em></p>](/media/files/resized/article/640x360/bb0/76e1a8d325e8cbcba958afe7e24e0bb0-0000212431-article3.jpg)
Снимка: Ройтерс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
Кадър на деня за 16 юни
-
С нарастването на популярността на суперяхтите расте и тяхното въздействие върху климата
-
Милионерите в САЩ изпревариха с над 1 милион души населението на България
-
Западните автоконцерни задълбочават връзките с Китай въпреки търговското напрежение
-
Национализмът заплашва световния ред
-
Зеленски: Ако Русия напусне Украйна, мирни преговори може да има още на следващия ден
-
Русия изпревари САЩ като най-голям газов доставчик на Европа през май
-
Ако на персонала вече не му се работи, шефовете трябва да търсят вината у себе си
-
Залагането срещу имотите в Европа става по-трудно
-
Акция на седмицата: „Софарма“ АД
-
Американците могат да закупят възобновяема енергия от своя доставчик, ето как
-
Зеленски: Ако Русия напусне Украйна, мирни преговори може да има още на следващия ден
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Растящите маржове ще подкрепят щатския фондов пазар още дълго
-
Акция на седмицата: „Софарма“ АД
-
Банките се нуждаят от по-детайлна оценка на рисковете
1 -
Съоснователите на „Шелли груп“ са продали 500 хил. акции, за да увеличат фрий флоута на компанията
-
Малко не достигна за нов рекорд на S&P 500
-
Акции, облигации, злато носят по-добра доходност от биткойна това тримесечие
1
преди 8 години Една от причините е, че нямаме нито една магистрала, която да ни свързва с Европа и трябва да минеш поне две граници. Какво значение има, че заплатите са по ниски, като няма образовани кадри, които да разбират от автомобилостроене и т.н.? Да не говорим, че Румъния е доста по напред и в борбата с корупцията. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Щото не ставаме за сериозно производство...от калпавия матриал дето уж ше бачка , до министерствата дето са пладнешки айдуци...е затуй ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар