IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Volkswagen се отказва от слогана "Das Auto"

Съвсем скоро компанията ще представи новия си рекламен слоган

11:37 | 23.12.15 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс. Колаж: Automedia.bg</em></p>

Снимка: Ройтерс. Колаж: Automedia.bg

Ръководството на Volkswagen е взело решение да се откаже от слогана „Das Auto”, който се асоциира с последните модели на компанията, предава Ройтерс. Германският производител подготвя нова рекламна кампания, която ще стартира съвсем скоро.

Слоганът „Das Auto” бе въведен през 2007 г., когато начело на Volkswagen бе Мартин Винтеркорн. Фразата бе проста и лесно запомняща се, но след скандала с манипулирането на дизеловите мотори на компанията новото ръководство е решило да се откаже от нея.

Главният противник на досегашния слоган е Херберт Дис, който отговаря за развитието на марката Volkswagen. На среща на ръководството на компанията в Дрезден през миналата седмица именно той е бил категоричен, че рекламата не отговаря на ситуацията, в която се намира концернът и е призовал за промяна.

Отказът от „Das Auto” има и друга причина и тя е в намерението на германският производител да се насочи сериозно към развитието на електромобили. Според информацията новият рекламен слоган на Volkswagen вече е напълно готов, но детайли за него засега не се разкриват.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:45 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още