Германската компания Opel е на път да се превърне в сериозен играч в сегмента на електрическите автомобили. Неин основен коз ще бъде моделът Ampera-e, който предлага водещ в сегмента автономен пробег. Машината, която е базирана на американския Chevrolet Bolt, дебютира на автосалона в Париж.
Opel Ampera-e може да измине цели 500 км с едно зареждане на батериите, което е с около 200 км повече от предлагания от BMW i3 пробег, както и със 100 км над от автономията на новото Renault Zoe, което също дебютира в Париж.
Посоченият пробег на Ampera-e е измерен по все още действащата европейска програма NEDC. Както е известно, цикълът е неточен и ще бъде сменен с нов - WLTP, още през 2017 година. Opel бе сред първите компании, които започнаха да обявяват данните за разхода според по-точния WLTP, като сега направиха това и с електрическата Ampera-e.
Както самите производители обявяват, реалният пробег с едно зареждане на Ampera-e е около 380 км. Автономията е достатъчно както за градско, така и за извънградско използване, което превръща електрическата кола в доста смислен и функционален автомобил. Ampera-e има салон с 5 места и просторен багажник (точни параметри все още не са обявени).
Електрическият Opel използва двигател с мощност 204 к.с. и 360 Нм. Той черпи енергия от батерия с капацитет 60 кВтч, която е интегрирана в пода на машината. Ускорението от 0 до 50 км/час става за 3,2 сек, а това от 80 до 100 км/час - за 4,5 сек. Максималната скорост на движение е 150 км/час.
Все още не ясно кога Ampera-e ще стъпи на пазара. Най-вероятно обаче това ще стане догодина, когато ще бъдат изнесени и цените.
Още снимки - в Automedia.bg
Електрическият Opel преминава 500 км с едно зареждане
Ampera-e разполага с 204 к.с., дебютира в Париж
16:13 | 29.09.16 г. 3Снимка: Opel
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
S&P Global: Имотните мерки на Китай създават рискове за банките в по-малките градове
-
Котаракът Гарфилд се завръща… на първите места в кината
-
МААЕ: Запасите на Иран от обогатен до оръжейно ниво уран растат
-
Най-дълго служилият гуверньор на централна банка се готви за пореден мандат
-
Земеделският министър призовава за защитни мерки срещу вноса на украински яйца
-
Benetton планира преструктуриране на фона на растящите загуби
-
Русия произвежда и тества иновативни оръжия на фронта в Украйна
-
Tavex: Българите купуват три пъти повече злато в сравнение с 2020 г.
-
Глобалният данък върху богатството приближава
-
Медведев заплаши Полша с „радиоактивна пепел“
-
Туризмът в Гърция засенчи рекордите от предпандемичната 2019 г.
-
Идва време за разделяне на паричната политика в САЩ и Европа
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Най-дълго служилият гуверньор на централна банка се готви за пореден мандат
-
Вилроа дьо Гало: ЕЦБ не бива да изключва второ понижение на лихвите през юли
-
Може ли доларът да изгуби водещата си позиция
1 -
Тих ден на европейските пазари донесе леки повишения на водещите индекси
-
Държавата пласира ДЦК за още 300 млн. лв. при 3% доходност
-
SOFIX остана без промяна в понеделник
преди 7 години Остава само да се коригира цената, да се направят няколко станции за зареждане и ще започнем да караме електрички. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години До Десислава Попова За n-ти път статия за "Chevrolet Bolt" ??? Такова нещо не съществува! Моделът е Volt !!! Деси редактирай занапред мода или стил:) В колите не ти е силата:) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Каква е цената няма голямо значение при положение , че у нас толкова много се краде :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар