Новото поколение Renault Scenic дебютира под прожекторите на салона в Женева, демонстрирайки съчетание от лукс и спорт. Моделът ще бъде на пазарите още преди началото на пролетта.
Новият Scenic продължава да бъде практичен и комфортен миниван, но е заел много от света на кросовърите. Моделът демонстрира динамичен дизайн, защитни елементи в долната част на каросерията и увеличен с 40 мм пътен просвет, за който заслуга имат и 20-инчовите джанти, част от стандартното оборудване на Scenic.
Като цяло автомобилът е изграден в стила на най-новите модели на Renault, като се базира на концепцията R-Space. След отличителните му черти са голямото челно стъкло, LED светлините със специфичен подпис, скосената линия на покрива и двуцветната каросерия, която се предлага при по-високите нива на оборудване.
Съществена промяна има и в интериора на новия Scenic. Той е по-просторен и по-луксозно оборудван отпреди. Заслуга за първото има платформата CMF C/D (Common Module Family), която предоставя на возилото по-щедри размери. Габаритите на автомобила са нараснали с 40 мм на дължина и с 20 мм на широчина. Междуосието е с 32 мм по-дълго спрямо третото поколение Scenic, а задната и предната следи са разширени съответно с 36 и 49 мм.
По отношение на оборудването Renault Scenic залага на материали с високо качество и екстри от горния сегмент. Сред тях са електрически кожени седалки с подгрев и масаж, инфо-система R-LINK 2 с 8,7-ичов вертикален дисплей, регулируеми задни седалки, прожекционен дисплей и много други. Обемът на багажника е 572 литра, като в салона има допълнителни ниши с общ обем от 63 литра.
Гамата двигатели е заета изцяло от новите Megane и Talisman, които използват същото шаси. Това са дизели с обем 1,5 и 1,6 литра, развиващи между 95 и 160 к.с., както и бензинови мотори с турбо с мощност между 115 и 130 к.с. Трансмисиите са ръчна и автоматична с два съединителя.
Новият Renault може да бъде снабден и с технологията с 4 завиващи колела 4CONTROL, комбинирана със системата MULTI-SENSE, която предоставя широки възможности за персонализация на силовия тракт, шасито и екстрите в салона.
Преди края на тази година моделът ще получи и хибриден агрегат. Системата носи името Hybrid Assist и съчетава дизелов мотор със 110 к.с., 6-степенна механична скоростна кутия, електромотор и 48-волтова батерия. Технологията възобновява енергията по време на отрицателно ускорение и спиране, предоставяйки по-висока динамика и по-нисък разход на гориво.
Новото поколение Renault Scenic трябва да се появи на пазара през идните месеци, когато ще бъдат обявени и цените.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Миниванът на Renault дебютира в Женева
Новият Scenic предлага хибриден двигател и система 4CONTROL
13:45 | 03.03.16 г.Снимка: Renault
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Кадър на деня за 16 юни
-
С нарастването на популярността на суперяхтите расте и тяхното въздействие върху климата
-
Милионерите в САЩ изпревариха с над 1 милион души населението на България
-
Западните автоконцерни задълбочават връзките с Китай въпреки търговското напрежение
-
Национализмът заплашва световния ред
-
Зеленски: Ако Русия напусне Украйна, мирни преговори може да има още на следващия ден
-
Русия изпревари САЩ като най-голям газов доставчик на Европа през май
-
Ако на персонала вече не му се работи, шефовете трябва да търсят вината у себе си
-
Залагането срещу имотите в Европа става по-трудно
-
Акция на седмицата: „Софарма“ АД
-
Американците могат да закупят възобновяема енергия от своя доставчик, ето как
-
Разпада ли се демокрацията у нас?
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Банките се нуждаят от по-детайлна оценка на рисковете
1 -
Съоснователите на „Шелли груп“ са продали 500 хил. акции, за да увеличат фрий флоута на компанията
-
Малко не достигна за нов рекорд на S&P 500
-
Акции, облигации, злато носят по-добра доходност от биткойна това тримесечие
1 -
"ФеърПлей Пропъртис" ще разпредели дивидент от 0,0102 лв. на акция
-
Експерт: Има голямо непознаване на застраховките в България