IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новият удар на Nintendo - приложението Miitomo

Компанията прави смели стъпки в мобилния свят, радвайки се на голям успех на новия си продукт в Япония

11:49 | 18.03.16 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;miitomo.com</em></p>

Снимка: miitomo.com

Първите опити на Nintendo в сферата на смартфоните се радват на добър старт. Miimoto, безплатното приложение за комуникация, създадено от компанията, стана номер едно сред приложенията за социални мрежи в Япония за устройства с операционната система на Apple iOS. Това се случи в деня на пускането на софтуера, твърди компанията за пазарни проучвания App Annie. Line, най-популярното приложение за изпращане на съобщения, остана на второ място, пише Bloomberg.

Nintendo се опитва да си върне потребителите, които са се отказали от нейните продукти като Wii и устройствата DS. Базираната в Киото компания обеща да въведе своите хитови заглавия Super Mario Bros. и Donkey Kong в мобилния свят, което помогна за скока на цената на акциите ѝ с 33% миналата година. До момента президентът на компанията Тацуми Кимишима е пестелив по отношение на детайлите, заявявайки само, че следващата игра за смартфони ще включва един от най-обичаните герои на компанията.

Според Атул Гоял, анализатор на Jefferies Group, Miitomo е повече от инструмент за изпращане на съобщения, защото може да се превърне в платформа за дистрибуция на съдържание на Nintendo, а вероятно и на съдържание от трети страни на по-късен етап.

Miitomo в момента е достъпно само в Япония. Приложението позволява на потребителите да генерират автоматично анимационен аватар, използвайки снимка, направена със смартфон. Освен това могат да използват редица други възможности, като избор на параметри на образа и избор на глас, с който той да говори.

След това Miitomo започва да задава на потребителя въпроси като „Какво прави миналия уикенд“. Отговорите се награждават с виртуални пари, които могат да бъдат използвани за купуването на дрехи и аксесоари на аватара. След това Miitomo насърчава потребителите да споделят своите селфита от приложението във Facebook, Twitter, Instagram и Line. Освен това приложението дава бонуси за свързване с приятели.

Nintendo планира да пусне Miitomo достъпно в още 15 страни този месец, включително САЩ, Франция, Германия и Русия. Компанията заяви, че ще пусне пет игри за мобилни устройства до март 2017 г.

"Имаме добър старт и получихме положителна обратна връзка“, заяви говорителят на Nintendo Ясухиро Минагава. Той отказва да разкрие какъв е броят на свалянията на приложението, но е категоричен, че Miitomo ще продължи да се развива.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:37 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още