IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Sony оспорва лидерското място на Pokemon Go в Япония със своя игра

Fate/Frand Order е създадена по аниме сериал и се радва на огромен интерес в азиатската страна

11:50 | 05.12.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Fate Grand Order Facebook page</em></p>

Снимка: Fate Grand Order Facebook page

Nintendo може да е направила рекорд с експлозивния дебют на Pokemon Go тази година. Sъщевременно Sony Corp. без много шум изпреварва в Япония своя конкурент с популярна мобилна игра, наречена Fate/Grand Order, пише Bloomberg.

Играта, базирана на телевизионния аниме сериал Fate, позволява на играчите да пътуват назад във времето и да се срещат с исторически личности като Юлий Цезар и Леонардо да Винчи, за да се опитат заедно с тях да спасят човечеството от задаваща се катастрофа. Въпреки че основната версия е безплатна за играене, хората могат да плащат за токини, които правят добавянето на герои по-лесно и да ускоряват процеса на игра.

Fate/Grand Order е близо до върха на класацията за приложение с най-големи приходи за тази година в Япония. То е свалено повече от 7 млн. пъти от дебюта му през юли 2015 г. Играта е генерирала повече средства от Pokemon Go сред потребителите на Android според компанията за проучвания App Annie.

“От гледна точка на парите, които харчат за нея хората, тя изпреварва Pokemon Go”, коментира Деймиън Тонг, анализатор на Macquarie Group в Токио. „Интензивността на играене и ангажираността на хората с Fate/Grand Order са доста по-големи“.

Когато Sony обяви финансовите резултати за последното си фискално тримесечие през този месец, главният финансов директор на компанията Кеничиро Йошида коментира играта по време на пресконференция, посочвайки, че тя „продължава да допринася“ към резултатите на музикалното подразделение, част от което е.

Fate/Grand Order помогна за повишаване на оперативната печалба на Sony Music с 23% до 16,5 млрд. йени. Приходите скочиха с 8 на сто до 150 млрд. йени.

Успехът на играта е знак за това колко важен е бизнесът със забавления и игри на Sony за главния изпълнителен директор Казуо Хираи, докато компанията се бори със свиващи се маржове и голяма конкуренция в областта на телевизионните камери и останалия хардуер. Sony планира да увеличи усилията си в областта на мобилните игри, пускайки повече заглавия на повече пазари през следващите месеци.

Подобно на много японски мобилни игри Fate/Grand Order генерира приходи чрез т.нар. „gacha” техника, която насърчава играчите да купуват виртуални обекти, без да знаят какви са, докато не извършат покупката. През 2012 г. регулаторите забраниха част от този тип тактики, заявявайки, че чрез тях се манипулират емоциите на хората. По-рано тази година CyberAgent Inc. беше остро критикувана, защото залага на технологии, които карат играчите да харчат стотици долари за редки предмети вътре в играта.

Sony, която увеличава усилията си в сферата на мобилните игри, създаде ново студио през март, което нарече ForwardWorks.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:11 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още