Като цяло пазарът на този тип услуги у нас е доста фрагментиран, тъй като в България има повече от 150 агенции, които имат акредитация за продажба на самолетни билети и още няколкостотин, които препродават всякакви услуги, което, за пазар като българския, е твърде много. Определено забелязваме, че повечето големи международни компании започват да налагат травел програмите си на локалните си представителства и пазарът с бавни темпове започва да се консолидира в по-големите агенции.
- Каква добавена стойност към услугата предлагате?
- Предлагаме някои услуги, които по-малките локални агенции не могат да предложат, но в същото време те са доста важни за клиентите. Например услуга, чрез която клиентът може във всеки един момент да проследи къде се намира неговият командирован служител. Подобен софтуер помага и на нас, като ни известява в реално време за неблагоприятни фактори и събития, засягащи наш клиент – стачка, земетресение и други.
Разполагаме и със софтуер, който предоставя пълни финансови справки, така че фирмите да могат да намалят разходите си за служебни пътувания. Използването на доставчик на тези услуги определено спестява доста ресурси на големите компании.
- Какви са предимствата ви пред конкурентите на българския пазар?
- Залагаме на прозрачност, професионализъм и технологии, което се оказа много успешно. Като част от международна компания при нас всички процеси, ценообразуване и крайна цена са прозрачни. Участваме в одити, организирани от клиентите, и доставяме всякакъв вид поддържащи документи. А тези неща имат допълнителна стойност. Колегите ми от своя страна са едни от най-добрите в бранша, което е от изключителна важност за качественото обслужване и развитието на бизнеса ни.
Не на последно място, смея да твърдя, че сме от лидерите от гледна точка на нововъведения в бранша. В частност въвеждането на онлайн резервационни системи, различни процеси или методи за разплащане - виртуални кредитни карти, виртуални POS терминали – всичко, което на Запад се използва по-интензивно, а при нас едва сега навлиза. Внедряваме всичко, което прави работата ни иновативна и ефективна.
- Как се конкурирате с останалите травел мениджъри у нас, които използват същия бизнес модел?
- На нашия пазар агенциите, които работят по същия модел, са няколко, като някои са съвсем отскоро представени в България. Надяваме се, че в бъдеще пазарът ще се консолидира, което да повиши нивото на предлаганите услуги. Както вече споменах, през последните години се забелязва, че някои агенции завземат все по-голям пазарен дял. BCD Travel определено е една от тях, което говори за успеха на този бизнес модел.


Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
Астън Вила прекъсна серията на Арсенал с гол в края
преди 9 години конграджулейшънс за заглавието :):) ... некак си рулира ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар