Южнокорейските власти отказаха предложението на Uber Technologies за създаването на нова регистрационна система за шофьори и обещаха да спрат операциите на американската компания в страната, предава Ройтерс.
На 4-и януари тази година Uber предложи на властите в Сеул регистрационна система, която позволява на нейните шофьори да работят законно в четвъртата най-голяма икономика в Азия. Главният изпълнителен директор на Uber Травис Каланик, който посети Южна Корея, обаче е обвиняван, че нарушава правилата за лицензиране на подобни услуги.
Министерството на транспорта заяви, че паралелна система за регистрация на таксита е неприемлива, тъй като пазарът вече е пренаситен с таксита.
"Транспортирането на пътници с частни или наети коли и приемането на заплащане е абсолютно незаконно. Тази компания пренебрегва местните закони, като посочва намерения да продължи да извършва подобни операции“, посочва в изявление министерството.
Властите заявиха, че ще продължат да ограничават дейността на Uber и ще работят в посока забрана на услугата.
Говорителят на Uber отказва да коментира случващото се.
Четиригодишната компания, която предлага възможности за споделено пътуване, стана обект на критики по цял свят, но продължава да се развива бързо и услугите ѝ са достъпни в повече от 250 града.
В Европа Uber се изправи пред редица съдебни разпореждания от страна на Белгия, Франция, Германия, Холандия и Испания, които твърдят, че тя нарушава правилата за лицензиране на таксиметрови услуги.


„Ангели на пътя“ със сигнален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
преди 10 години Да, така е. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Идеята за споделени пътувания има и друга страна. /затова слагам отделен коментар/. Този продукт или друг подобен ще предложи търсене на хора които са в една посока. Те се обединяват да ползват едно превозно средство. Например трима перничани да ходят да София последователно с колата на първия на втория на третия. Никакви пари не се плащат. Разходите за бензин им падат на една трета. И замърсяването на въздуха също. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Явно такситата имат силно лоби. Но както се казва в един разказ на Хайтов "Света като е тръгнал да си събува потурите ще си събуе и кондурите" . Музикалния бизнес беше първи. След това излязоха електронните книги. Сега затварят молове в Китай. Всичко се е насочило към електронна търговия. Банките правят интернет банкиране. Биткойна се мъчи да намери място под слънцето. Това което ги притеснява държавитр е че губят контрола върху приходите на фирмите и хората. Такситата ги задължават да сложат таксови апарати. В момента в който измислят как да контролира печалбите им в интернет /интернет таксов апарат/ ще разрешат и такива таксита. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Мдааа, това си е почти цивилизационен (еволюционен, революционен) сблъсък! Има хора, които обвиняват църквата, че преди няколко века е спирала прогреса. Сега кого да обвиним? отговор Сигнализирай за неуместен коментар