IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Представят на конференция добрите практики за повишаване на лоялността на клиентите

16:51 | 21.09.10 г.
Автор - снимка
Създател
Представят на конференция добрите практики за повишаване на лоялността на клиентите

Водещи експерти ще представят добрите практики за повишаване лоялността на клиентите по време на втората международна конференция за CRM/BI – „На Фокус: Клиентът”.

Събитието ще се проведе на 19 октомври в столичния хотел Кемпински Зографски, като се организира от списание Enterprise.

Второто издание на конференцията продължава тенденцията от 2009 г. да представя най-добрите бизнес практики в областта. Фокусът на тазгодишната конференция е 100% ориентиран към по-доброто обслужване на клиента и анализа на неговото поведение.

„В динамичната икономическа ситуацията от изключително значение е да бъде направен анализ на нуждите и потребностите на клиентите и как те да бъдат превърнати в лоялни потребители“, казват организаторите.

Според данни на Gartner системите за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) и стратегическото планиране продължават да бъдат на челно място за 2010 година в приоритетите на IT директорите на големите компании в световен мащаб.

По време на конференцията българските компании ще имат възможност да се запознаят с най-добрите решения и практически опит в областта.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:54 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още