IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Groupon орязва разходите за онлайн маркетинг

Преди дни компанията коригира надолу приходите си от продажби по искане на комисията по ценните книжа и борсите в САЩ

12:57 | 08.10.11 г.
Groupon орязва разходите за онлайн маркетинг

Groupon планира значително орязване на разходите за онлайн маркетинг заради незадоволителната възвращаемост на тези инвестиции, пише Bloomberg.

Наскоро компанията беше принудена от щатската комисия по ценни книжа и фондови борси (SEC - Securities and Exchange Commission) да коригира данните си за приходи от продажби, което внесе сериозни съмнения за възприетия бизнес модел.

Разходите за онлайн маркетинг могат да станат все по-малко атрактивни заради промените в икономиката, както и пренасищането на някои пазари. Освен това, компанията смята, че може да бъде постигнат ръст на потребителите и чрез алтернативни методи.

Досега Groupon трябваше да увеличава разходите си за онлайн маркетинг и реклама, което се отразяваше и на доходността. “Това може да обезпокои някои инвеститори”, коментира Марк Фикърс от адвокатската кантора BraunHagey & Borden LLP.

Groupon си навлече сериозни критики заради необичайните счетоводни практики, увеличаването на разходите за маркетинг, както и за загубата на двама от ключовите служители на компанията в рамките само на 6 месеца.

Компанията вече е отложила IPO-то си, съобщават анонимни източници на агенцията, запознати с делата на гиганта.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:09 | 24.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още