Не на последно място Бакувие подчерта факта, че смартфоните постепенно се превръщат във виртуални портфейли, побирайки в себе си кредитни и дебитни карти и карти за намаления. Освен това с тяхна помощ може да се свалят директно ваучъри за намаления от сайтовете, които ги предлагат, и по този начин да се показват директно в магазините. Пред Investor.bg Бакувие не пожела да се ангажира със срокове, в които Google ще пусне услугата си за мобилни разплащания Google Wallet в Европа. По думите му тя първо трябва да се наложи в САЩ, а това няма е лесно предвид факта, че повечето картови оператори „не посрещат с въодушевление сътрудничеството си с Google“.
През вчерашния първи ден от Webit стана ясно, че интернет рекламата у нас може да достигне 30 млн. евро до края на 2011 г. „Докато през 2010 г. приходите от реклама в двете основни направления - дисплей реклама (банери) и search (обяви в търсачки) - са били в размер на 20 млн. евро, до края на тази година очакваме те да достигнат 30 млн. евро“, заяви в кулоарите на конгреса Пламен Русев, председател на борда на е-academy, организатор на събитието.
Новата валута в онлайн маркетига е Interaction Rate – импресиите и кликовете по реклами са отживелица и безсмислица, тъй като издателят смята, че кампанията е успешна, ако по-голям хора кликнат върху нея и отидат на сайта на рекламодателя. Това подчерта във вчерашата си презентация Мартин Щурм от австрийската компания Adtech. „Ако това се случи и ти изпратиш свой посетител директно при рекламодателя си, губиш своята аудитория. Затова кампаниите тип „Devil Project“ (големи като заемана площ реклами с различни предложения, които потребителят може да разгледа и да се запознае на място, без да напуска конкретния сайт), са толкова успешни“, каза още Щурм.
„Преди брояха импресии и кликове – сега се търси популяризиране на бранда“, обясни и Щефан Нолер от германската медия агенция nugg.ad.
„Глобалният лидер не може да е по-локален от една локална компания", обясни Сергей Петренко, главен изпълнителен директор на руската търсачка Yandex за Украйна. Според него локалната компания анализира силните страни на конкурента си, намира слабото място и атакува там, преди големият играч да може да реагира. Това е най-важното, това е елементът на изненадата, който е по-мощен от 1000 танка, взети заедно. Рекламните кампании също трябва да са съобразени с региона“, добави Петренко, давайки за пример две кампании с препратки към социализма.
Онлайн видео съдържанието се превръща във все по-разпространено интернет явление, привличащо интереса както на потребителите, така и на рекламодателите. Това пък беше друго мнение на лектори на конференцията Webit.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?