Канадският производител на Blackberry - Research in Motion (RIM) се срива все по-дълбоко в кризата. В понеделник курсът на акциите на борсата в Торонто спадна с повече от 6% и се срина малко над границата от 10 долара – до 10,03 долара.
На борсата Nasdaq акциите на RIM приключиха сесията на 9,66 долара – с 5,8 на сто под нивото от петък, предаде AFP.
По този начин сривът на акциите продължава. Откакто в края на май компанията отправи предупреждение за загуба, книжата се сринаха с почти 15%. В момента акциите са на най-ниското си ниво от 2003 г. насам.
RIM се справя трудно с конкуренцията на Apple и Google. Компанията, която от края на януари се ръководи от бившия мениджър на Siemens Торстен Хайнс, планира до края на 2013 г. да спести 1 млрд. долара и да закрие „значителен брой“ работни места.
Освен това RIM е натоварил своите консултанти да прегледат всички „стратегически опции“. За наблюдателите на бранша това означава началото на процес, който ще приключи с продажба на компанията.


Скъпотия! Храните у нас продължават да поскъпват стремглаво преди еврото
7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна