Вчера акциите на Facebook загубиха повече от 8% от стойността си на фондовата борса в Ню Йорк до 28,25 долара, като дилърите имат само догадки за причините за краха, предава DPA.
Разпродажбата може да се дължи на факта, че Facebook ще представи на 26-и юли финансовите си резултати за второто тримесечие. Напоследък многократно се появяваха опасения, че растежът на социалната мрежа може да се забави значително.
Проблемът при това не е в броя на потребителите, които са около 900 млн., а по-скоро в жизненоважните приходи от реклама. Те са основният източник на доходи на компанията, основана от Марк Зукърбърг.
Много потребители поддържат сега контакт с приятелите си чрез приложение за смартфон или таблети. Малките екрани на телефоните обаче едва позволяват показване на реклами. Стратезите на Facebook работят трескаво, за да намерят решение на тази дилема.
Facebook изпадна в немилост сред инвеститорите заради несполучливото първично публично предлагане – акцията се предлагаше на цена от 38 долара и още на втория ден започна да пропада. В дадени моменти тя спадна до 25,52 долара, но успя да се възстанови над 30 долара, преди вчера отново да поеме надолу.


Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
КЗП осъществява изключително засилен контрол в защита на потребителите заради еврото
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Какво привлече поколението Z към политиката?
Въпросът вече не е кой ще управлява, а как ще стигнем дотам
МС отпуска 53 млн. лева за охрана в метрото в София и за неговото разширение
преди 13 години Акции на нищо не купувам! :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар