Nintendo е била доста заета да рекламира хибридната си конзола Switch и това определено се вижда. Компанията се нареди на първо място по най-гледани телевизионни реклами сред представителите на гейминг индустрията. Същевременно Xbox изостава спрямо нея, следвана от Respawn Entertainment, пише Venture Beat.
GamesBeat си е партнирала с iSpot.tv, компания, следяща метрики на телевизионни реклами, за да предлага месечни доклади за рекламите, които гейминг компаниите предлагат по телевизията.
Периодът, който обхваща последния доклад, е от 16 март до 15 април. Като цяло е имало над 1,5 млн. рекламни телевизионни импресии през периода. 19 бранда са похарчили общо 25 млн. долара за 64 рекламни спота, които са били показани над 8400 пъти.
Nintendo е начело на класацията с 363,1 млн. импресии. Компанията е пуснала 18 реклами за общо над 2700 ротации, а играта за Switch “Yoshi’s Crafted World: Flip Into a New Adventure” е водеща с 114,9 млн. импресии.
На второ място е Xbox с 271,3 млн. импресии, генерирани от 11 реклами, които са завъртени над 1000 пъти. Най-гледаната реклама (92,1 млн. импресии) е „Last Address”, която промотира „The Division 2” на Том Кланси.
В челната тройка попада и Respawn Entertainment, която е пуснала само една реклама „Over 50 Million Players” над 100 пъти, което е довело до 209,7 млн. импресии.
Seriously Digital Entertainment пък е четвърта със своите седем реклами, пуснати над 2500 пъти. Те са генерирали 200,6 млн. телевизионни рекламни импресии. Най-гледаната ѝ реклама е била „Best Friends: Collect Cute Characters: Howie”- 84,1 млн. импресии.
Warner Bros. Games пък има 153,9 млн. импресии за периода. Те са благодарение на четири реклами, които са пуснати 543 пъти. Рекламата с най-много импресии (113,7 млн.) е „Amazing New Worlds”, която промотира играта по „Lego: Филмът 2“


Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Облачно време на много места в страната днес
Хороскоп за 6 декември 2025
Един район във Варна остава без вода днес
Без ток във Варна на 5 декември 2025
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Warner Bros. започва преговори за сключване на ексклузивна сделка с Netflix
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Главчев сезира Прокуратурата за редица нарушения в Министерство на културата
Премиер, вицепремиер и министър на блицконтрол в НС
Борисов за протеста пред дома му: Ще дойде време да ходят пред техните къщи
Внукът на Мохамед Али ще подгрява Кобрата в Дубай
Червен код в Гърция, бурята "Байрон" настъпва здраво
преди 6 години Сони не са се оттеглили а просто са решили да не издават нищо голямо до излизането на новата си конзола догодина. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години А всъщност няма нужда, сони се изтегли от този пазар и други големи играчи няма... За пореден път доказва, че маркетингът, често е излишен. ЕА геймс, наскоро уволни голяма част от маркетинговия си отдел. отговор Сигнализирай за неуместен коментар