Американският стрийминг гигант Netflix търси директор, който да управлява създаването на услугата му с реклами, твърдят източници на Wall Street Journal, запознати с въпроса. Според тях компанията провежда интервюта с кандидати, външни за организацията.
Сред тези кандидати попада Пуджа Пидха, главен директор по растежа в рекламното звено на Comcast, която е провела няколко разговора с Netflix в последните седмици, допълват източниците.
Освен това компанията обмисля още няколко други кандидати, включително Питър Нейлър, вицепрезидент по продажбите на Snap за Северна и Южна Америка и бивш директор на Hulu.
Директорът, който стрийминг компанията избере за позицията, ще се изправи пред спешната задача да създаде услугата в момент, в който Netflix за първи път се опитва да вкара реклами в своя бизнес. През април гигантът обяви, че обмисля варианта да предложи по-евтина услуга, включваща реклами. Това се случи, след като Netflix обяви, че за първи път от повече от десетилетие е загубила абонати за тримесечие.
Netflix продължава дискусиите с потенциални партньори, включително Comcast и нейното звено NBCUniversal, както и с Google на Alphabet, за рекламните технологии и продажбите, които са ѝ нужни, писа през юни Wall Street Journal.
Освен това Netflix е обмислила и създаването на опция с реклами за всяка от трите си основни услуги, които предлагат различно качество на картината и брой на екраните, на които могат да бъдат ползвани едновременно, допълват източниците, запознати с въпроса. Компанията е отворена към идеята да споделя рекламни приходи с партньорите, които ѝ помогнат да навлезе в рекламния бизнес, казва един от източниците.
„Все още сме в началото на решението как да пуснем по-евтина опция с реклами, като все още не са взети никакви решения“, коментира говорителка на Netflix.
Съизпълнителният директор на компанията Тед Сарандос миналия месец заяви, че компанията иска да навлезе лесно на рекламния пазар, като след това ще надгради бизнеса си. По думите му Netflix иска да създаде рекламно преживяване, което не е толкова досадно за зрителите, колкото традиционната телевизионна реклама. Идеята на директорите е да предложат вариант с реклами, който да не накара потребителите да напуснат Netflix, посочват източниците. Компанията се надява да привлече големи рекламодатели като място с високо качество, на което могат да купят рекламно време, заради мащаба на потребителската база и ангажираността на зрителите с платформата, посочва един от източниците.
Основното притеснение на Netflix е как политиките за опазване на данните на потенциалните партньори ще засегнат обработката на информацията за абонатите.
Партньорство с Comcast би било голямо постижение предвид лошите отношения между Netflix и кабелния гигант. През 2014 г. Netflix влезе в спор с Comcast, Verizon Communications и AT&T, обвинявайки ги, че забавят картината на филмите и сериалите, за да получат повече власт в ценови спор.
Три години по-късно Netflix се оттегли от тази битка, след като сключи сделки с доставчиците на широколентов интернет, където плаща за спектър в техните мрежи.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим