Netflix не направи удар с новия си финансов отчет. Компанията обяви, че е загубила 1 млн. абонати по света в рамките на второто си тримесечие. Това се оказа вторият пореден период, в който платформата губи потребители. До този момент в САЩ и Канада тя се е разделила с 1,3 млн. души, което бележи третия път за последните пет тримесечия, в който тя губи плащащи абонати в най-успешния си регион на база средни приходи от потребител, пише CNBC.
За третото тримесечие Netflix очаква да привлече 1 млн. нови абонати, което е под средната прогноза за 1,8 млн. по данни на StreetAccount. Ако Netflix все пак успее да прибави 1 млн. потребители през следващото тримесечие, тя все пак ще е загубила абонати за деветте месеца на годината. За сравнение анализаторите по-рано тази година очакваха стрийминг гигантът да привлече близо 20 млн. души.
И все пак цената на акциите на Netflix нарасна с повече от 6% по време на следборсовата търговия. Компанията очакваше, че ще загуби 2 млн. абонати през тримесечието. Спад от 1 млн. определено звучи по-добре.
Може би положителните настроения на инвеститорите към компанията са свързани с плановете на гиганта за завръщане към растежа, които до голяма степен ще се реализират през 2023 г.
Netflix обяви, че включващта реклами нова услуга ще бъде пусната в началото на 2023 г. Всъщност това е забавяне спрямо края на 2022 г., когато Netflix се надяваше да пусне по-евтиното си предложение, както писа през май New York Times.
В тримесечното си писмо до акционерите Netflix очерта плановете си да се бори със споделянето на пароли, посочвайки, че ползва два различни подхода за целта в Латинска Америка, за да „намери лесен за използване начин за платено споделяне, което вярваме, че работи за нашите абонати и нашия бизнес, което да можем да пуснем през 2023 г.“
Netflix допълва: „Окуражени сме от наученото в началото и възможността да насочваме потребителите към платеното споделяне в Латинска Америка“.
Компанията завършва писмото си с оптимизъм. Инвеститорите изглежда се вслушват в ръководителите – Рийд Хейстингс и Тед Сарандос.
„Повторното ускоряване на растежа на приходите ни е голямо предизвикателство“, пише компанията. „Но ние сме минавали през трудни моменти и преди. Изградихме тази компания, така че да бъде гъвкава и адаптивна, а това ще бъде голям тест за нас и за културата на големи постижения. Имаме късмета да сме в силна позиция като лидер в стрийминг развлеченията по всички метрики (приходи, ангажираност, абонати, печалба и свободен паричен поток). Уверени сме и сме опитмисти за бъдещето“, се казва още.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна
преди 3 години Get woke, go broke. Следващият отчет ще е още по-лош. Никой не иска да гледа филми с определена квота за изкривеняци и диверсити. отговор Сигнализирай за неуместен коментар