Приватизацията на БДЖ „Товарни превози“ най-вероятно ще бъде прекратена, прогнозира новоизбраният министър на транспорта Данаил Папазов. Причината за този ход е желанието на новото правителство да „бъдат спасени работни места“, обясни още министърът при предаването на властта.
До дни ще станат ясни подробностите по плана за действие на новите управляващи, както и каква ще бъде реакцията на кредиторите.
Папазов обеща и усилено да работи за решаването на проблемите на българските превозвачи.
Припомняме, че приватизацията на „Товарни превози“ се точи от месеци. По искане на допуснатите кандидати в конкурса процедурата беше удължавана на няколко пъти.
Предприятието трябва да бъде раздържавено заради големите задължения на БДЖ и със съгласието на кредиторите на холдинга. Срещу продажбата на звеното обаче се обявяват повечето от служителите в железницата и синдикатите. За тях приватизацията ще доведе до фалит на БДЖ.


Туристическият бранш иска 2 млн. евро от данъка във Варна за 2026 г. да бъдат използвани целево
Община Варна с богата културна програма до края на март 2026 г.
Мъж е обвинен в блудство с 13-годишна в автобус
ЕК предяви иск срещу България за нарушения при обществените поръчки
Борисов каза защо хвърли оставка (ВИДЕО)
От имоти към ETF-и и облигации - българинът инвестира все по-смело на борсата
Трендът на биткойн от последните години е прекъснат
Изкуствените елхи срещат истински проблеми
Стремежът да се поправи GAP
ЕС търси споразумение за замразяване на руски активи до петък
Пет култови кросоувъра от началото на века, които си заслужават
Самолет кацна върху автомобил на магистрала
Европа се опита да спре китайците, но в крайна сметка им помогна
Ето го новия най-евтин седан на Nissan
Индустрията навлиза в нова ера на еднакви модели от водещи марки
Мъглив петък в низините, в останалата част - предимно слънчево
Зодиите, които са самотни
5 трика за тънка талия
"Хамас" не възнамерява да предаде оръжията си съгласно мирния план на САЩ
Тон кокаин е конфискуван в Испания, сред задържаните и българин


преди 12 години само се чудя г-н Тренчев колко време комфорт им е обещал срещу правото отново членският внос да се удържа директно от заплатите на работещите в БДЖ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Спасяване на работни места! Солиден аргумент. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години да го спасят ? Че те всека година го спасяват с по 240 млн. лв. субсидии преки , колко са кръстосаните един господ знае . Демек с думи прости - по половин магистрала Тракия потъва в БДЖ - ГОДИШНО . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години За да го спасят по класическия начин трябват много пари, а нали няма пари?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Мдаааааааааа . Първа стъпка - да разрешим пушенето в заведенията ! Втора стъпка -стоп на приватизацията !ДА НИ СА ЧЕСТИТИ ПОРЕДНИТЕ *** ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Още с първото си действие Новото правителство ме разочрова.Популизмът победи. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Може ли и за мен едно работно място в спасеното предприятие? Заплатата може да ми превеждате по банков път. От първия ден започват с популистки глупости за сметка на данъкоплатците. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години И не беше ли Станишев основен фактор за съсипването на Кремиковци?Един от най-големите консуматори на промишлен ток, беше погребан благодарение на Станишев и сие, а сега се пъне да изкара ГЕРБ виновен за политическия си идиотизъм! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Нормално,сега ще налеят 1-2 милярда да го ''спасят'' както с години ''спасяваха'' Кремиковци отговор Сигнализирай за неуместен коментар