Сладкарници "Неделя" скоро ще има и в Букурещ, заяви днес основателят и собственик на веригата Георги Минчев на конференцията "Нови бизнес идеи".
Много румънци, идващи в Русе, вече познават вкуса на нашите торти и проявяват интерес към тях, допълни Минчев. По-нататък имаме желание да завоюваме и пазара във Виена, каза още той.
Името на сладкарниците ще бъде запазено, като се направи превод на съответния език, уточни Минчев. В България веригата има 25 салона, като 18 от тях са на франчайзинг.
Днешната конференция постави началото на двудневното пето изложение за нов бизнес Franchising Expo 2014, което събира български и международни франчайзинг компании.
Диана Райкова, мениджър бизнес развитиe на Subway България, разкри основните фактори за успеха на веригата за бързо и същевременно здравословно хранене, която има 40 хил. ресторанта в 103 държави.
"На първо място, държим изключително много на контрола стриктно да се спазват правилата на фирмата", заяви Райкова. Изключително важни са и ефективните рекламни кампании, сподели още тя.
Изборът на подходящ партньор и място за отваряне на заведенията също е определящ. Subway са гъвкави и могат да се помещават в сградата на друг вид институция, например училище, болница и т.н. и по този начин да бъдат насочени към определен вид група от хора, допълни тя.
Мениджърът маркетинг и реклама на Рефан Явор Генов разказа пък защо фирмата се разпростира на три континента – Европа, Азия и Африка. "Ние предлагаме франчайзинг на семейни фирми, тъй като смятаме, че, когато човек работи за себе си, той си върши най-съвестно задълженията", каза Генов.
„При нас има свобода на избора. Нашите клиенти могат да избират какво количество парфюм да си купят, какъв да е ароматът му и в каква опаковка да бъде, което премахва ограниченията, налагани от другите фирми“, заяви още той.
Прости и ясни правила са ключът към успеха на фирмата, коментира Теодора Димитрова, изпълнителен директор на агенцията за недвижими имоти „ЕРА“ България. Фирмата има 111 офиса в 14 европейски страни.
На конференцията беше представена и академията за деца, родители и възрастни KindyRoo, която отваря врати в България на първи юни.
KindyRoo присъства в 13 страни и насърчава естественото и здравословно израстване на бебетата и децата от шестседмична възраст до 5 години. Програмата е особено успешна в Австралия и има вероятност да се превърне в такава и в България, каза Мая Василева, представител на фирмата за България.


Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
Астън Вила прекъсна серията на Арсенал с гол в края
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“