glo™ – иновативното устройство на Бритиш Американ Табако за нагряване на тютюн – навлиза в нови градове в България. Сред тях са Велико Търново, Благоевград, Добрич, Сливен, Ямбол, Хасково, Кърджали, Силистра, Смолян, Плевен, Шумен, Ловеч, Габрово, Казанлък, Пазарджик, Перник, Видин, Враца, Монтана, Козлодуй, Кюстендил, Карлово, Разград, Търговище и други. Продуктът ще може да бъде закупен от търговски представители, както и в търговски обекти в градовете.
От края на 2018 г. glo™ присъства със специализирани обекти в 6-те най-големи града в България. Устройството се предлага в търговските центрове в София – The Mall, Serdika Center, Mall of Sofia, Paradise Center, Sofia Ring Mall, както и в Пловдив – Mall Plovdiv, във Варна – Grand Mall, в Бургас – мол Galleria, в Стара Загора – мол Galleria, и в Русе – Mall Rousse.
glo™ е страхотен продукт по отношение на своята практичност на използване: има един единствен бутон, който свети, а веднъж заредено, glo™ може да се ползва до 30 сесии. Устройството нагрява тютюна до приблизително 240°C, не го изгаря и липсва пепел, като миризмата е много по-малко. Същевременно с това, glo™ предоставя на потребителите изчистена и стилна визия в четири основни цвята – черен, сив, златен и розов.
Устройството използва специално разработени тютюневи стикове за glo™, които могат да бъдат закупени както от специализираните щандове на glo™, така и в търговската мрежа в страната. Към момента българските потребители могат да избират между три вида на стиковете, като скоро на пазара ще бъде налична и нова четвърта разновидност.
„Гордеем се, че само няколко месеца след старта на glo™ у нас имаме възможността да разраснем мрежата ни на предлагане. Това е резултат на доброто представяне на glo™ и интереса към устройството в страната, с което вярвам, че ще успеем да отговорим на очакванията на пълнолетните потребители. За нас е изключително важно да предложим на пълнолетните пушачи алтернатива на конвенционалните цигари с потенциално намален риск, едновременно с изключително високо качество и модерен дизайн“, коментира Мила Маречкова, управител и директор маркетинг и търговия, БАТ България.
Технологията на glo™ е разработена в центъра за проучвания и развойна дейност на БАТ в Саутхемптън, Великобритания, и е резултат от дългогодишната работа на над 100 учени и експерти в различни области.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате