IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

След обединението с Пиреос Пощенска банка започва дигитализиране на офисите си

Над 80% от потребителите споделиха, че все още предпочитат личната консултация с банков консултант за спецификите на продуктите, посочва главният изпълнителен директор на Пощенска банка Петя Димитрова

14:11 | 26.11.19 г. 2
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em font-size:="" pt="" style="color: rgb(102, 102, 102); font-family: ">Снимка: Пощенска банка</em></p>

Снимка: Пощенска банка

Със синхронизирано откриване на три иновативни клона Пощенска банка отбеляза финализиране на оперативното обединение с Банка Пиреос България, което завърши на 18 ноември. То приключи за рекордно кратък срок от четири месеца и половина, отбеляза главният изпълнителен директор на Пощенска банка Петя Димитрова.

Банкерката посочи, че финансовата институция поставя началото на процес за цялостна трансформация, като тя се надява тази трансформация да приключи до две години.

„В проучване, което направихме с "Гемиус", над 80% от потребителите споделиха, че все още предпочитат личната консултация с банков консултант за спецификите на продуктите“, каза Петя Димитрова.

Пощенска банка има пазарен дял от над 10% по размер на активи, кредити и депозити на българския пазар и очакванията са тя да заеме трето място  по размер на кредитния портфейл с обем от 7,5 млрд. лева и по размер на депозитите  – с 9,3 млрд. лева.

След обединението Пощенска банка ще разполага с клонова мрежа в цялата страна от над 200 офиса. Програмата на финансовата институция предвижда в близките две години всички локации да са дигитални офиси от ново поколение. В тях ще се съчетава обособена зона за самообслужване, в която клиентите  могат сами да извършват бързо и лесно различни операции в комфортна обстановка на уютен и модерен интериор.

„От 28 години работя за Пощенска банка и тя задава трендовете на пазара“, коментира Асен Ягодин, изпълнителен директор в кредитната институция, който беше в един от трите пилотни дигитални офиса на банката. Той обърна внимание на концепцията, според която за клиентите ще има повече време за консултации.

Димитър Шумаров, изълнителен директор и финансов директор на Пощенска банка, потвърди, че в финансовата институция надгражда с акцент върху технологиите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:47 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 5 rate down comment 0
Спящият бик
преди 4 години
Това е парадната страна. А истината ще лъсне след 15 декември, когато ще влязат новите тарифи на банките. Казват, че нашите банкери, измислили соломоновски отговор на европейската директива за изравняване на таксите по левовите и евровите операции - като не им се намалявали валутните такси, решили да увеличат левовите и така да ги изравнят!?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още