Очакваните печалби на Deutsche Lufthansa AG останаха под пазарните очаквания, което постави под натиск акциите на най-голямата германска авиокомпания, съобщава Ройтерс.
Водещият авиопревозвач обяви прогнозите си за печалба в диапазона 600-700 млн. евро за цялата 2013 г. Година по-рано германското дружество постигна резултат от 524 млн. евро.
Очакванията на германската компания останаха доста под консенсусната оценка на анкетираните от Thomson Reuters експерти, които прогнозираха резултат от 917,50 млн. евро.
Новината изпрати надолу пазарната капитализация на Lufthansa. Книжата на дружеството поевтиняват с 3,55 на сто до 14,33 евро за брой по време на ранната европейска сесия. Германският индекс на сините чипове DAX 30 пък се смъква с 0,11% до 8 857,50 пункта.
Lufthansa, която ще публикува пълния си финансов отчет за деветмесечието на 31 октомври, обяви, че печалбата ѝ ще бъде засегната от покачването с около 200 млн. евро на разходите за преструктуриране.
Подобно на Air France и International Consolidated Airlines Group, която обединява British Airways и Iberia, германската компания предприе дълбоки съкращения, за да се справи с растящите цени на горивата и жестоката конкуренция от нискотарифните превозвачи.
От компанията обявиха спад от 27% на оперативната печалба за първите девет месеца на 2013 г. до около 660 млн. евро. Изключвайки еднократните ефекти, свързани с преструктурирането, сумата се покачва до около 860 млн. евро.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате