IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Слабите продажби в Китай понижиха приходите на Yum! Brands

Собственикът на марката KFC предупреди, че ще отнеме повече от очакваното време продажбите ѝ там да се върнат към растеж

11:18 | 09.10.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Слабите продажби в Китай понижиха приходите на Yum! Brands

Yum! Brands Inc – компанията, притежаваща популярни търговски марки като веригата за бързо хранене KFC, предупреди, че ще отнеме повече от очакваното време продажбите ѝ в Китай да се върнат към растеж. Забавянето на възстановяването на китайския пазар, които е отговорен за половината от общата оперативна печалба на компанията, понижи тримесечните приходи на дружеството.

Нетните приходи на Yum! за третото тримесечие отстъпиха до 152 млн. долара, или 0,33 долара на акция, спрямо отчетените година по-рано 471 млн. долара, или 1 долар на акция.

Изключвайки еднократните ефекти, Yum! е спечелила 0,85 долара на ценна книга в периода юли-септември. Резултатът остана под очакванията на анкетираните от Thomson Reuters, които прогнозираха печалба от 0,93 долара на брой.

Продажбите на Yum! в разработени ресторанти в Китай отстъпват значително от началото на годината. През декември 2012 г. в една от популярните социални мрежи се разпространи информация за наличие на химически остатъци в част от предлаганите от KFC продукти в Китай, което понижи значително търсенето.

Базираната в Луисвил, Кентъки компанията има най-много ресторанти в азиатската страна в сравнение с всички други търговски марки в САЩ. Въпреки това дружеството заяви, че остава уверено в бизнеса си в най-бързо растящата в света голяма икономика.

"KFC е безспорен лидер в Китай и ние оставаме уверени, че продажбите ще се възстановят напълно", заяви главният изпълнителен директор на компанията Дейвид Новак.

KFC бе изправена пред силна конкуренция от страна на местните заведения за бързо хранене. Същевременно по думите на експерти американската компания е отворила прекалено много ресторанти за пържени пилешки храни в Китай.

"Свидетели сме на забавящата се среда на потребителските разходи в Китай", заяви пред Reuters анализаторът в Edward Jones Джак Русо. "Yum! трябва да продължи да развива веригата наистина добре и ще постигне желаните резултати, като потребителите ще се върнат в ресторантите", допълни още той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:17 | 03.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от САЩ виж още

Коментари

Финанси виж още