Инвестор.БГ отчита 17,1% ръст на продажбите на годишна база до 3,49 млн. лв. за 2010 г., съобщи дружеството чрез Бюлетин Investor.bg. В средата на ноември 2010 г. ръководството на интернет компанията прогнозира 17% ръст на продажбите през 2010 г. и 25% през 2011 г.
Увеличението на продажбите през четвъртото тримесечие на 2010 г. е с 15,1% на годишна база до 1,11 млн. лв. Само през декември 2010 г. продажбите са за 346 хил. лв., като увеличението на годишна база е с 4%.
"В портфолиото си разполагаме с няколко вече наложени сайтове с добре таргетирана аудитория, които традиционно привличат рекламодателите. Разполагаме обаче и с лидери във все още малки сегменти на българската онлайн реклама. Част от усилията ни през 2011 г. ще бъдат посветени на това да увеличим приходите от тези сайтове", заяви Стюарт Тил, изпълнителен директор на Инвестор.БГ в съобщението разпространено чрез Бюлетин Investor.bg.
Инвестор.БГ притежава 14 уеб сайта, достигащи до над 50% от българските интернет потребители и имащи 1,8 млн. човека месечна аудитория. Почти всички сайтове са лидери в сегментите си, заемайки челните места по посещаемост по данни на Gemius. Сайтовете на компанията са Aha.bg, Automedia.bg, Blog.bg, Dnes.bg, Gol.bg, Investor.bg, Mp3.bg, Nasamnatam.com, Puls.bg, Rabota.bg, Snimka.bg, Start.bg, Teenproblem.bg и Tialoto.bg.
Инвестор.БГ АД е в процес на увеличение на капитала с обща емисионна цена от до 3 млн. лв., при емисионна цена на акция от 12,4 лв.
За последните 12 месеца акциите на дружеството поскъпват с 26,53% до 12,4 лв. за акция.
Свързани компании:


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Прекроеният Бюджет 2026 е факт, какво предвижда и какво премахнаха?
Времето днес: Значителни валежи, на места в планините - сняг
Възраждането на военните кораби в Европа води до завръщане на британските корабостроители
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
преди 14 години Цените на интернет рекламата в България (в това число и сайтовете на инвестор) са нереално високи. Повечето трафик който се продава като премиум е паразирен трафик, CTR- то е супер ниско. Добре че банките не са много в час с интернет рекламата и не могат да правят оценка на рекламните кампании, също голям + за бг сайтовете е че на обученията за интернет реклама пълнят на хората главите с ATL и BTL щуротии. ATL в интернет - няма такова животно. Да кажа и няколко думи за adpower - една от най - скъпите CPC платформи в БГ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар