BYD започва производство на електрически автобуси и коли у нас
Китайската компания ще работи съвместно с българското дружество "Булминерал", като заедно ще започнат сглобяването от догодина в Брезник
18:44 | 12.12.12 г. 16Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Прозиводството на електрически автобуси и коли у нас започва от 2013 г. Снимка: BYD
-
След смъртта на Раиси на преден план излиза борбата за негов наследник
-
Тайван мобилизира силите си, след като Китай започна „наказателни“ военни учения
-
Ще може ли скоро Киев да използва ATACMS и по руски територии?
-
Защо прогнозите на икономистите за рецесия в САЩ не се оправдаха
-
Dow Jones изтри над 200 пункта заради позицията на Фед за инфлацията
-
Цели ли Русия промяна на границите в Балтийско море?
-
След "Москвич" Русия изтупва прахта и от "Волга"
-
"Ти Би Ай Банк" ще издаде облигации за 50 млн. евро
-
Руските газови доставки към Австрия са в риск заради съдебно дело около "Газпром"
-
Обновените Централни хали в София отварят врати за посетители от утре
-
Китай е силно мотивиран да подкрепя Русия
-
Dow Jones изтри над 200 пункта заради позицията на Фед за инфлацията
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Dow Jones изтри над 200 пункта заради позицията на Фед за инфлацията
-
Европейските акции затвориха с понижения в сряда
-
Пазарите обикновено реагират прекалено на геополитическите шокове
-
SOFIX си отдъхва със спад след четири сесии на ръстове
-
S&P 500 се понижава в очакване на тримесечния отчет на Nvidia*
-
Новата стратегия планира ББР да навлезе по-активно в сферата на публичните инвестиции
преди 11 години и за това ли успя да се захванеш :)приятно сглобяване на автобуси отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Виж се с какво разполагаш "като технологий" и повече не се изказвай!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години :) Браво, и късмет!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Истинската добавена стойност, която официално търсим идва от висококвалифицираните служители. Сглобяването на автобуси и коли ангажира средно и ниско квалифицирани хора. Имаме нужда от съвместна работа свързана с проектиране и разработка на технологии. Как ще се борим със страни като Индия и Китай що се отнася до ресурс от работна ръка за сглобяване? Цял свят сглобява в Китай, Китай сглобява в България. Малко странно звучи... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Хора, Вие правопис учили ли сте?Всяка инвестиция е добре дошла. И аз бих искал да инвестира тук Рено, но нещо не идват... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Някой хора вярват в бялата лястовица.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години В голяма грешка си ;). Имаме си вноска към ЕС, която е преблизително 1млрд евро на година. Толкова и освояваме средно. Да те питам кой какво плаща че не разбрахме нещо???? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години така ти си мислиш че плащаш за ифратруктурните проети, ЕС дава парите, а те ги зимат от "гадните" западни данъкоплатци. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Е като китайските ел. автомобили не са хай-тек, къде са европейските? "В родината си компанията (BYD) има съвместно производство с Daimler". Едва ли Даймлер и У. Бъфет ще инвестират в BYD ако бяха махленска фирма, която прави коли менте. А че европейците плащат за нашите пътища е научна фантастика, ние си плащаме и нашите деца, внуци и правнуци ще плащат. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Жалко, много жалко . това правителство даде голяма светлина на китайците в Европа. никъде не ги пускаха, но ето че дупедавците се оказахме ние за съжаление. вместо да помагаме на европейските производители и на европейските граждани ние им подливаме вода. французи и германци работят за нашите пътища и инфраструктурни и селско стопански проекти, а ние им вкарваме конкуренти с които да си загубят работните места. китайските ефтинджоси не са хай-тек, все едно да ми твърдите че индийски автомобил ТАТА е хай-тек???!!!! вижте с какво разполагат като технологий и екстри и ще се убедите сами. не ми е ясно защо Меркел и Саркози направиха всичко възможно да спрат Берлуско да продаде италианския дълг на китайците, а нищо не предприема (Меркел) спрямо Борисов. отговор Сигнализирай за неуместен коментар