Френската компания-майка на популярния производител на спортни стоки Puma – PPR, е оптимист за бизнеса си през текущата година, след като днес се похвали с ръст на всички финансови показатели за 2012 г., предаде Ройтерс.
Търсенето на скъпите продукти на групата се очаква да компенсира слабостта в сегмента на спортните стоки, заяви компанията-майка на Puma. Освен германската компания за спортни стоки PPR държи и модните марки Alexander McQueen, Balenciaga, Bottega Veneta и Gucci.
За PPR 2013 г. ще е още една година със силен ръст на продажбите. Освен това тя ще премине по-добре от оперативно и финансово естество, се казва в изявление на групата със седалище в Париж.
През миналата година печалбата на PPR скача с 6,3 на сто до 1,05 млрд. евро. Приходите се повишават надпропорционално с 21% до 9,74 млрд. евро.
Спортната и лайфстайл компания Puma обяви тежък спад в печалбите от повече от две трети до 70,2 милиона евро за цялата 2012 г. Puma започна да губи позиции за сметка на конкурентите си Nike и Аdidas. За германската марка обявеният план за саниране е най-голямото преструктуриране от 90-те години на миналия век.
Бизнесът на PPR се е развивал добре преди всичко в луксозния и в лайфстайл сегмента. Само през в четвъртото тримесечие органичните продажби в луксозния сегмент се покачват с 13,9% до 1,69 млрд. евро, като по този начин следват тенденцията в индустрията. Конкурентите, както LVMH и Hennessy Louis Vuitton също отчитат ръст.
В годишните си резултати PPR включва и търговеца на модни стоки Redcats, който в момента ще бъде продаден, и Fnac, който през тази година ще бъде отделен. Fnac е специализирана в дистрибуцията на развлекателни продукти, като книги, звукозаписни продукти и потребителска електроника. При тези операции обаче е регистрирана нетна загуба от 276 млн. евро поради обезценка и преструктуриране.
През последните години групата продаде някои свои активи и се премести изцяло в луксозния сегмент. Тази година PPR ще завърши преустройство на луксозния си сегмент. В това направление концернът разполага с марките Stella McCartney и Yves Saint Laurent, а в подразделението за лайфстайл влизат Puma, Volcom и Puma Cobra Golf.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна
Евродепутат: Управляващите използват работещите българи като "дойна крава"