Когато Марк Твен отбелязва, че "всички идеи са втора ръка", вероятно не си е мислил за римейк на “Пауър Рейджърс”.
Холивудските студия, нетърпеливи да повторят успеха на филмите на Дисни по комиксите на Marvel, са решили да вдъхнат нов живот на детските телевизионни поредици от 80-те и 90-те години. Те не са вечни като Батман и Капитан Америка, но се помнят от мнозина и вероятно лицензите за тях струват доста по-малко, пише BusinessWeek.
Надеждите, които таят студията, са че анимационните герои от този перидо могат да имат успешен франчайз по начина, по който Paramount успя да даде ново начало на "Трансформърс", твърди Пол Дергарабедян, старши медиен анализатор в Rentrak.
Според него компаниите вече мислят за цели списъци с неща, които са били известни през 80-те - телевизионни предавания, играчки и книги, и се чудят кое ще може да има успех и днес.
Очевидно е, че има много възможности.
През август тази година Paramount Pictures ще пусне по кината пълнометражната лента "Костенурките нинджа", възраждайки добре познатите герои от комиксите и телевизионния сериал от 80-те години. Lions Gate пък призна в началото на май, че работи по филм, базиран на сериала "Пауър Рейнджърс", който беше телевизионен хит през 90-те.
Междувременно излязоха твърдения, че Sony работи по нов филм, създаден по "Господари на вселената".
Филмовото студио Relativity Media пък възражда на голям екран прочутия робот Волтрон. Твърди се, че Warner Brothers обмисля инвестиция в "Thundercats" (разбирайте мюзикъла "Котките", но с по-малко пеене и повече мечове).
Преминаването на герои от телевизионни сериали и комикси към света на Холивуд винаги е било нещо нормално. Причината е, че те вече са добили популярност, утвърдили са се като образи и са се доказали, макар и често в една съвсем различна среда.
След като бъде създаден един подобен филм, франчайзингът е нещо съвсем естествено, което дава редица възможности - от лицензиране на играчки и сувенири до създаването на редица продукти. "Хари Потър" дори има цяла изложба от подобни неща, която обикаля по света така, както, ако беше колекция от произведения на изкуството или египетска мумия.
Новата реколта герои от 80-те и 90-те има нещо, което Marvel няма - милиони зрители, които все още си спомнят оригинала. Обикновеният 30-годишен зрител едва ли е запознат с произхода на Ant-Man, герой на Marvel, който ще видим във филм през 2015 г., но все още си спомня играчките на Волтрон или тези на Костенурките нинджа, които стоят на тавана в къщата на родители му.
Най-подходящият момент за подобно обновление, според Дергарабедян, е от 20 до 30 години след появата на въпросните герои. Благодарение на това Холивуд ще може да привлече и родителите на възраст между 30 и 50 години. Това означава, че филмите и героите от 80-те и 90-те години в момента имат всички шансове за успех. По думите на Дергарабедян тези герои ще отключат носталгията у зрителите.
Не само някогашните фенове ще искат да видят новите филми, но и най-малките зрители ще проявят интерес към тях. И разбира се, ще поискат и играчките на техните любимци.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни