IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Печалбата на Heinz надминава очакванията на фона на свиващите се продажби

Компанията планира да увеличи медийните си разходи и да обнови процеса на разработване на продукти

21:45 | 31.10.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Ройтерс</em></p>

Източник: Ройтерс

В четвъртък Kraft Heinz отчете тримесечна печалба, която надминава очакванията на анализаторите, но продажбите продължават да намаляват, докато ръководството разработва планове за промени.

Акциите на компанията поскъпнаха с 11.3% в ранните часове на сесията. Според резултатите от сряда стойността на акциите на дружеството е намаляла с около 33% за тази година, което понижава пазарната стойност на Heinz до 34,8 млрд. долара, съобщават от Bloomberg.

„Въпреки че резултатите ни за третото тримесечие остават под потенциала си, ние показахме последователно подобрение спрямо първото полугодие и вярвам, че започваме да управляваме бизнеса по-добре“, споделя изпълнителният директор Мигел Патрисио. „Ние постигаме добър напредък в идентифицирането и справянето с причините за представянето ни в миналото, както и с определянето на стратегическата ни посока“, добавя още той.

Kraft Heinz разработва план за 2020 г. за съживяване на бизнеса на компанията, която се бори със срива при продажбите и намаляването на печалбата.

Дружеството отчете нетна печалба за третото тримесечие от 899 млн. долара, или 74 цента за акция, спрямо 619 млн. долара, или 50 цента на акция, година по-рано.

Изключвайки печалбите от продажбите на своя канадски бизнес със сирене, разходите за преструктуриране и други артикули, хранителният гигант е спечелил 69 цента на акция на коригирана основа, като надмина очакванията за печалба от 54 цента на акция.

През август Kraft Heinz понижи прогнозата си за 2019 г., след като отчете слаби резултати за второто тримесечие. Компанията отказа да предостави актуализирана перспектива в четвъртък.

Нетните продажби през третото си тримесечие се понижиха с 4,8% до 6,08 млрд. долара, като не оправдаваха очакванията от 6,13 млрд. долара.

В САЩ, откъдето идват приблизително 70% от приходите на Kraft Heinz, търсенето на продуктите на компанията продължава да намалява. Въпреки повишенията на цените на продукти като сирене "Филаделфия", нетните продажби за родния пазар на компанията се свиха с 1.6%.

Kraft Heinz планира значително да увеличи своите медийни разходи и да обнови процеса на разработване на продукти.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:19 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още