Във времена на социално дистанциране и национални блокировки, японските компании използват видео стрийминг на живо, за да продават продуктите си на китайските потребители – нов метод, който позволява на бизнеса да поддържа продажбите, докато купувачите продължават да се чувстват несигурни по отношение на физическите магазини, пише Nikkei Asia Review.
Идеята за „реклама на живо“ тръгва от Китай, където "живата търговия" е начин китайските потребители да се запознаят с японската козметика и стоките за бита. Тъй като все още съществува забрана за пътувания в много части на света заради пандемията, компаниите се опитват да достигнат до многобройните китайски потребители чрез нови маршрути.
"Всички, да вървим!", възкликва ентусиазирано китайска жена, започвайки със своя приятелка разхода в токийския квартал Шибуя, въоръжена със смартфон, прикрепен към селфи стик.
Те минават през актуалния търговски булевард Омотесандо и улица Такешита, стриймвайки на живо своите преживявания в различни кафенета и магазини през китайското мобилно приложение Kuaishou.
Малко по-късно, в едно импровизирано студио за красота, двете жени споделят пред камерата на смартфона различни козметични продукти.
Китайските зрители могат да закупят въпросните продукти онлайн, като кликнат върху иконата на количката във въпросното приложение, която ще ги пренасочи към съответните страници на компаниите.
продажби
Това е пилотен проект, стартиран през май от базираната в Шанхай Shanghai Subaojiang Network Technology, която използва китайски туристи за продажба на японски продукти. Сега тя е в процес на адаптация на бизнеса си към един свят, ударен от пандемията.
Изпълнителният директор на Shanghai Subaojiang Хъ Цъ стартира проекта като наема седем китайски гражданки, живеещи в Япония, като търговски агенти. Неговата компания рекламира на живо почти всеки ден и започна изграждането на трансгранична рамка за електронна търговия с базираната в Токио Cross C.
Ограниченията за пътуванията, наложени срещу разпространението на коронавируса, са свили броя на китайските туристи до едва 30 през май, според Японската национална туристическа организация. Островната страна обикновено е популярна дестинация за китайските туристи, които възприемат японските продукти такива от най-високо качество.
Според прогноза на японското Министерство на икономиката, търговията и индустрията от миналата година, японските компании могат да отбележат 2 трлн. йени (18,6 млрд. долара) продажби на стоки чрез трансгранична електронна търговия през 2020 г.
Търговията на живо започна да набира популярност в Китай преди около две години, като сега тя отчита още по-сериозен растеж на фона на пандемията.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО