Филмът “Доктор Стрейндж и мултивселената на лудостта” оглави боксофис класацията на Северна Америка, като реализира приходи от почти 185 милиона щатски долара, предаде Асошиейтед прес.
Продукцията с участието на Бенедикт Къмбърбач реализира двойно по-големи постъпления при дебюта си в киносалоните в САЩ и Канада в сравнение с първата част на поредицата през 2016 г. Тогава филмът от супергеройската поредица на "Марвел" инкасира 86 милиона щатски долара от продадени билети в кината в Северна Америка.
Освен това продължението на филма отчита най-големи приходи в първата седмица от излизането си спрямо всички продукции, излезли по екраните от началото на 2022 г. По този показател “Доктор Стрейндж и мултивселената на лудостта” изпревари “Батман”, който постигна 134 милиона щатски долара при дебюта си.
Продукцията с Къмбърбач се нареди и на второ място по най-печеливши филми от началото на коронавирусната пандемия, заемайки една позиция след “Спайдър-мен: Няма път към дома”, реализирал 260,1 милиона щатски долара, припомня Асошиейтед прес. С постижението си през изминалия уикенд филмът на режисьора Сам Рейми се нарежда по приходи на шесто място за всички времена в глобален мащаб.
По света продукцията отчита още по-голям интерес, отколкото в САЩ и Канада, като донесе приходи от 265 милиона щатски долара от излизането си в киносалоните миналата сряда. Общо “Доктор Стрейндж и мултивселената на лудостта” е събрала вече 450 милиона щатски долара от продажби на билети по целия свят.
Магьосникът, в чиято роля се превъплъщава Бенедикт Къмбърбач, се появи и в „Спайдър-мен: Няма път към дома”, станал третият по значимост филм на всички времена след премиерата си през декември миналата година. Историята в „Доктор Стрейндж 2“ започва няколко месеца след събитията от последния филм за приключенията на Спайдър-мен и включва Уанда Максимоф (в ролята Елизабет Олсън).
Сам Рейми се впусна да режисира „Доктор Стрейндж в мултивселената на лудостта“, който според съобщенията струва около 200 милиона щатски долара, като в тази сума не влизат още доста милиони, изразходвани за маркетинг и реклама.
През изминалия уикенд продукцията превзе и социалните медии, като предизвика дебати по различни теми и успя да измести почти целия зрителски интерес от останалите актуални филми.
Втората позиция в боксофис класацията на Северна Америка е за “Лошите момчета” - филмът, който беше начело на подреждането преди седмица. Отчетените приходи през последния уикенд са в размер на 9,8 милиона щатски долара.
На трето място е "Соник: Филмът 2" с постъпления от 6,2 милиона щатски долара.
В първата петица се нареждат също "Фантастични животни: Тайните на Дъмбълдор", който отчете приходи от 3,9 милиона щатски долара. Общата сума от излизането му в северноамериканските киносалони възлиза на 86 милиона щатски долара. Продукцията е следвана от “Всичко, навсякъде и наведнъж” с 3,3 милиона щатски долара. Филмът се задържа на челните позиции на боксофис класацията седем седмици и успя да натрупа постъпления от общо 41,6 милиона щатски долара.
/БТА/


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни