Ralph Lauren обмисля да обнови оперативната си структура, опитвайки се да избегне съдбата на част от конкурентие си в търговията на дребно, които не успяха да издържат на безпрецедентните промени през последния сезон, пише Bloomberg.
Компанията във вторник отчете коригирана загуба на акция за първото тримесечие, която се оказа по-лоша от средната прогноза на анализаторите, и заяви, че оценява своята „дългосрочна оперативна структура, за да я приведе в съответствие с развиващите се стратегически приоритети“, с фокус върху шест основни области. В тях попадат начинът, по който се организират екипите, къде се продават продуктите и пълното портфолио от брандове.
Прегледът има за цел да създаде стратегии за следващите няколко години, докато бизнесът излиза от здравната криза, коментира главният изпълнителен директор Патрис Лове.
„Уверяваме се, че можем да спечелим в този нов контекст, в следващите три до пет години. Това е възможност за промяна в тази среда, ако говорим за нови потребителско поведение и пейзажа в търговията на дребно“, посочва той. „Очакваме да споделим резултатите от тази работа и решенията ни през следващите няколко месеца“.
Течащите промени подчертават значителнисте стъпки, които търговците на дребно трябва да предприемат заради пандемията, която влоши вече предизвикателната потребителска среда.
По-слабите покупки, включително на дрехи, бяха засегнати от блокадите, наложени от правителствата. Мерките принудиха десетки търговци на дребно да обявят несъстоятелност тази година.
Инвеститорите не са доволни от резултатите. Цената на книжата на Ralph Lauren се понижи с 6,8% преди началото на търговията в Ню Йорк.
Компанията очаква да отвори 90 нови магазина през 2020 г., а по-голямата част от тях ще са в Азия, под половин дузина в Европа и само няколко в САЩ.
„Прегледът ще доведе до избор от кои области искаме да излезем и в кои области да навлезем“, коментира изпълнителният директор.
През първото тримесечие компанията вече взе мерки за свиване на разходите, включително намали заплатите на директорите и пусна в неплатен отпуск служители. Тя успя да предоговори наемите на магазините си и намали разходите си заради затварянето на обектите заради Covid-19.
Въпреки това Ralph Lauren отчете загуба от 1,82 долара на акция през тримесечието, което се оказа по-зле от очакваните от анализаторите 1,73 долара загуба на акция. Сравнимите продажби се сринаха с 57%, като също не изпълниха прогнозите.
Най-голям спад има в приходите в Северна Америка, които са се сринали със 77 на сто до 165 млн. долара. В Европа понижението е с 67%, а в Азия – с 34%. И на трите пазара обаче се наблюдава ръст на дигиталните продажби.


Авария остави район на Варна без вода днес в събота
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Земетресение разлюля Румъния тази сутрин
"Арапя" отново наводнен, много вода и по пътищата в района на Царево ВИДЕО
Наводнени булеварди в Пловдив, свлачище на пътя Асеновград-Смолян
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
Николай Денков за счупеното доверие: Този начин на управление трябва да бъде наказан