Станете специалист в областта си
Хората се доверяват на експертите. Търсят ги и ги ценят високо. За да сте експерт, не е нужно да сте завършили докторат по дадена специалност, а просто да имате малко повече опит в областта и да познавате своите клиенти.
Продавайте
Вашето време е пари. Ако, ангажирайки времето си, не изкарвате пари, то значи сте го загубили. Ето защо се възползвайте от всяка възможност да продавате времето и търсете по-висока оферта. Можете да продадете съвет срещу обяд например, а свободната си вечер за важно и полезно запознанство.
Бъде „неудобни“
Колкото по-учтив, приятелски настроен и отзивчив сте, толкова повече хората около вас ще се възползват от това срещу... нищо. Така че, ако сте започнали да носите обяда на колегите си, да правите компания на онези, които няма с кого да общуват, да оправяте компютрите на новите в офиса или да носите кафета, то бъдете сигурни, че скоро останалите ще свикнат с добрината ви. В резултат – не ви чака нищо друго, освен да приемете тези странични дейности като част от рутинните си задължения.
Не очаквайте и хората да се почувстват задължени да отвърнат на доброто ви с добро. По-вероятно е колегите ви да ви приемат за даденост, отколкото да се сетят да ви направят чай, когато сте отишли болни на работа, в знак на благодарност.
Извинения
Не се извинявайте с обстоятелствата. Бъдете отговорни за своите действия. Хората ценят това и имат повече доверие на такива надеждни хора.
Търсите нови контакти
Старайте се всеки ден да се запознавате с нови хора. На улицата, на изложби, на работното място, в интернет, чрез общи приятели. Носете визитните си картички и не се стеснявайте от непознати. Едва ли ще срещнете човека, от когото най-много имате нужда точно в този момент, но дори и след време, контактите ви могат да ви помогнат.
Бъдете в течение с новостите във вашата област
Четете и се интересувайте от всички новини, които излизат в сферата, в която работите или се развивате. Изключение тук правят обществените новини – ако събитието е наистина важно, ще научите за него така или иначе.
Използвайте стереотипното мислене
Хората са подвластни на стереотипите, които им дават увереност. Проучете целевите си клиенти, какви са техните стереотипи и от какво се впечатляват те поне на пръв поглед.
По-добре веднъж, но навреме, отколкото два пъти, но със закъснение
Хората, които са разбрали, че е по-добре да действат и после да съжаляват, вместо да съжаляват, че не са действали, със сигурност се радват на по-активен, разнообразен и динамичен живот. Дори и да направите грешка, ще имате време да се поучите от нея навреме, за разлика от предпазливите и изчакващи хора.
Научете се да глезите
Клиентите обичат да бъдат глезени. Изпратете им поздравителна картичка, подарък или организирайте вечеря за хората, които ви интересуват. Това ще ви гарантира голяма преднина пред потенциалните ви конкуренти.
Няма универсална стратегия за успех
Всяка област е индивидуална и няма как човек да се възползва от универсална стратегия за успех. Веднъж попаднал в дадена област, той събира информация за средата и си прави изводи, които трудно могат да се приложат навсякъде. Ето защо, ако анализирате успешните мигове от живота си и ситуациите, в които се е оказвало, че постъпвате правилно, ще можете да извадите своите заключения и... да се обречете на успех.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате
преди 15 години Страхотна статия! Поздравления за хубавия материал :-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар