Китайската компания Great Wall, която произвежда автомобили и в България, смята да навлезе на още един пазар. Азиатците са амбицирани да покорят втория по големина автомобилен пазар в света – този в САЩ, като за целта ще построят завод там, съобщи Automotive News.
В Great Wall са уверени, че ще могат да започнат продажби на своите всъдеходи в САЩ още през 2015 г. Китайците подготвят този ход от 2 години, като в момента изучават усилено предпочитанията на американските потребители, както и американското законодателство, за да могат да модернизират моделната си гама.
До момента нито един китайски производител не е успял да се настани трайно в Северна Америка. Единственият що-годе успешен модел на пазара е Honda Fit, която се произвежда в Китай и се продава в Канада. В Great Wall са убедени, че това ще се промени, като ще заложат най-вече на всъдеходите си Hover / Haval. И за да облекчат транспортните си разходи, азиатците ще построят собствен завод зад океана.
В момента Great Wall е най-големият производител на всъдеходи в Китай, като компанията счита за основни пазарите в Русия, Южна Африка и Австралия. За миналата година тя е продала над 100 000 джипа, като в тази бройка не влизат произведените извън страната машини.
Още снимки на новите всъдеходи на Great Wall вижте в Automedia.bg
Great Wall иска да покори Америка
Китайците смятат да направят собствен завод в САЩ
13:32 | 30.04.13 г. 2
Haval H7. Снимка: Great Wall Bulgaria
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Американският пратеник Кийт Келог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
-
Китайската централна банка увеличава златните си резерви за 13-и пореден месец
-
ИПИ: Рязкото повишение на дълга е гаранция за вдигане на данъците
-
Акция на седмицата: „Доверие обединен холдинг" АД
-
AI треската води до криза с доставките на чипове за памет
-
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
-
В Испания и Италия банките стимулират дългоочакваното възстановяване на акциите
-
Най-високият хотел в света отвори врати в Дубай, подобрявайки рекорда случайно
-
Как Русия успява да покрива човешките си загуби на фронта с нови войници
-
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
-
Илон Мъск подготвя Starlink Mobile – новият мобилен оператор от космоса
-
Как сделката между Netflix и Warner ще разтърси Холивуд – отново
Най-четени новини
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
Шест страни от ЕС, сред които и България, искат смекчаване на правилата за автомобилите с ДВГ
-
Кристоф Де Мил: Влизането на България в еврозоната ще укрепи стабилността на единния валутен съюз
-
В Турция вече смятат втечнения газ от САЩ за по-изгоден от тръбния газ от Русия и Иран
-
Нова опасност за Мерц: бизнесът предупреждава, че Германия е в състояние на свободно падане
-
Правителството ще преразгледа заплатите в публичния сектор, осигуровките и данък дивидент
-
Дълги години Швейцария привлича богаташите, сега иска да плащат данък върху наследството си*
-
ЕЦБ отказа гаранции за репарационен заем за Украйна и хвърля страната във финансова криза
-
Връщането на минималните осигурителни прагове е „червена линия“ за АИКБ
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
Прогноза: Цените на жилищата в България догодина ще растат с темпа на инфлацията
-
Американски и руски изтребители влязоха в сблъсък за парите за отбрана на Близкия изток
-
До шест месеца България ще е в топ 5 на Европа по капацитет за съхранение на енергия
-
Западните санкции принуждават руснаците да се обърнат към местните вина
-
Украйна удари най-голямото руско пристанище в Черно море, Русия отговаря с ракети по Киев*
-
Родителите на деца до 12 години ще могат да работят дистанционно през лятната ваканция
-
Как сградата на Халите в София е пример за търговски обект и витрина на устойчиви практики
-
Шест страни от ЕС, сред които и България, искат смекчаване на правилата за автомобилите с ДВГ
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Китайската централна банка увеличава златните си резерви за 13-и пореден месец
3 -
ИПИ: Рязкото повишение на дълга е гаранция за вдигане на данъците
1 -
Акция на седмицата: „Доверие обединен холдинг" АД
-
Кадър на деня за 6 декември
-
Облигациите не защитават от AI балон
-
В Испания и Италия банките стимулират дългоочакваното възстановяване на акциите


SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Букурещ гласува в кметската надпревара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
преди 12 години Конкуренцията е жестока, а китайските марки с много бързи темпове изпреварват други компании. Ще успеят да станат масови съвсем скоро. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Конкуренцията в автомобилния бизнес е жестока,но китайските компании като Грейт уол вървят по пътя на японските и корейските преди тях и рано или късно ще успеят да пробият.А и с подкрепата на държавата,с огромния вътрешен пазар и с това,че си купуват готови технологии,китайци купиха Волво няма как да не успеят. отговор Сигнализирай за неуместен коментар