Автомобилната индустрия се е насочила към електрическите коли, но един производител върви точно в обратната посока. Вместо да превръща модели с конвенционален двигател в хибриди или електромобили, американската VLF Automotive преобрази позабравен хибрид в бензинов звяр. Става дума за Fisker Karma, който се появи в Детройт под името VLF Destino.
Под прожекторите на изложението бе показан подобрен вариант на VLF Destino, показан за първи път пред публика през 2013 г. Модернизираният автомобил е получил леки подобрения, но реално използва същите технологии, двигател и шаси.
VLF Destino представлява бензинова версия на спрения от производство Fisker Karma. Моделът се задвижва от бензинов двигател V8 с обем 6,2 литра. Агрегатът е зает от Corvette ZR-1, генерира 640 к.с. и позволява на VLF Destino да развива 60 мили в час за само 3,9 сек.
VLF Destino се произвежда в Мичиган, САЩ, като сред опциите на модела присъстват покрив от карбон и допълнителни аеродинамични елементи. Автомобилът е създаден с помощта на Хенрик Фискер, който стои и зад проекта на хибрида Fisker Karma.
Що се отнася до цените на VLF Destino, те започват от 229 000 долара, което го прави почти два пъти по-скъп от Fisker Karma. И вероятно му предвещава сходна с хибрида съдба...
Колкото до Fisker Karma, хибридът вероятно ще се завърне на пазара с ново име. Към момента новият собственик на Fisker - китайската компания Wanxiang Group, работи на модела, като се очаква да го покаже в най-скоро време.
Спреният от производство Fisker Karma се задвижва два електромотора с обща мощност 408 к.с., които се захранват с енергия от 2,0-литров бензинов двигател, изпълняващ ролята на генератор.
Още снимки на новия VLF Destino вижте в Automedia.bg


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате