Продажбите на Volkswagen Group отново растат през януари благодарение на търсенето в Китай, където основната марка VW отчита най-добрия си месец досега въпреки скандала "Дизелгейт", предава Ройтерс.
Доставките на групата, която включва Audi и Porsche, са нараснали с 3,7% до 847 800 през януари, уточни компанията. През декември продажбите се понижиха с 5,2%, като концернът отчете първия спад на годишните си продажби от 2002 г.
Растежът на продажбите на Volkswagen мина на негативна територия за първи път от около четири години и половина през април 2015 г., което засили натиска върху автомобилопроизводителя да реши проблемите, проявили се при отстраняването на дългогодишния председател на надзорния съвет Фердинанд Пиех.
Ситуацията се влоши, след като Volkswagen призна през септември, че е манипулирал данните от тестовете в САЩ за вредни емисии на дизеловите си автомобили, като около 11 милиона автомобила по света може да имат инсталиран незаконен софтуер, който извършва подправянето.
През януари доставките на групата Volkswagen в Китай бележат растеж от 15,4%, а в Европа - 1,8 на сто. Във всички други райони доставките са се понижили. Най-голям е спадът в Русия и Бразилия - съответно от 29,5 и 38,8 процента. Заради икономическия срив клиентите там заобикалят отдалече шоурумите на производителите.
Доставките на автомобилите с марка Volkswagen са нараснали с 2,8% до 521 400 по света благодарение на растежа с 15,4% в Китай.
През миналия месец компанията отложи изненадвщо публикуването на финансовите си резултати за 2015 г., както и годишното си акционерно събрание, докато се опитва да определи точно цената на "Дизелгейт".
Повече за скандала можете да прочетете тук


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 9 години ти след 5 или 10 години когато сегашните моделите станат ценово по достъпни за обикновенните хорица няма да си го купиш само защото преди 10 годин е имало дизел гейт? 4е и по цигарите слагат какви ли не гнусотий ама хората пак ги искат отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Аз мисля, че влиянието на дизелгейт основно ще намали стойността на търговската марка и ще урони репутацията й. С други думи ще извади swag от VolkSWAGen отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Volkswagen се връща към растежа през януари В Китай основната марка отчита най-добрия си месец досегаало инвеститоритееее къде е кризата?къде са лошите от4ети от дизел гейта? отговор Сигнализирай за неуместен коментар