PSA Group и Fiat Chrysler Automobiles проучват партньорство за споделяне на инвестиции в производството на коли в Европа, съобщават запознати източници, цитирани от Bloomberg.
Френският автомобилен концерн и италианско-американската компания водят предварителни разговори за сътрудничество по „супер платформа“ – основната подпора на автомобилен модел, за да намалят инвестиционните си разходи в силно конкурентния регион, допълват източниците, пожелали да останат анонимни, тъй като въпросът е от частен характер. Първоначални преговори може да бъдат обявени до края на първото полугодие, разкрива един от източниците.
Главният изпълнителен директор на PSA Карлос Таварес заяви по-рано този месец, че компанията му е готова да се възползва от възможностите за растеж по-малко от една година след интегрирането на Opel и Vauxhall, които бяха купени от General Motors. В същото време главният изпълнителен директор на Fiat Chrysler Майк Менли заяви, че „разбира се, би проучил“ сделка, която ще направи италианско-американската компания по-силна, включително съюз или сливане.
Партньорството може в крайна сметка да се развие в по-широка комбинация в бъдеще, въпреки че понастоящем вниманието е насочено върху ограниченото сътрудничество, съобщават двама от източниците.
Говорител на PSA е отказал коментар и е посочил изявленията на Таварес пред Wall Street Journal днес, че компанията не се цели към „конкретен“ партньор и не е ангажирана със „задълбочени“ преговори за намиране на такъв.
„Водим трайни преговори с нашите партньори“, заяви Таварес пред WSJ в отговор на въпрос за потенциални разговори с Fiat. „Нямаме конкретна цел, нито конкретни, задълбочени течащи разговори“, допълни той.
Fiat и Peugeot разшириха сътрудничеството си в пътническите ванове, като включиха автомобили под брандовете Opel и Vauxhall на френския производител през февруари.
Автомобилните компании все повече обединяват сили, за да споделят инвестиции в момент, когато автомобилната индустрия е изправена пред конкуренцията на електрическите и самоуправляващите се коли. По-строгите правила за вредните емисии, наложени от европейските регулатори, също принуждават индустрията да се отказва от традиционните двигатели с вътрешно горене.
Ford Motor и Volkswagen работят по създаването на широко партньорство, което ще включва пътнически коли и автономни автомобили, а BMW и Daimler си сътрудничат по редица проекти за споделени или самоуправляващи се автомобили.
Президентът на Fiat Chrysler Джон Елкан споделя мнението на бившия главен изпълнителен директор Серджо Маркионе, че автомобилната индустрия трябва да се консолидира, за да сложи край на дублирането на инвестиции. Маркионе заяви през 2015 г., че автомобилната индустрия пилее 2 млрд. евро (2,2 млрд. долара) седмично като разходи за разработване на продукти и инструменти, които могат да бъдат споделени.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 6 години каквито и "платформи" да правят , все ше бълват *** еднодневки. отговор Сигнализирай за неуместен коментар