Главният изпълнителен директор на Volkswagen Group Херберт Дийс е уверен, че ще запази поста си поне и през следващата година, след като се появиха спекулации, че може да бъде свален на фона на вътрешнофирмените сътресения заради потенциални съкращения на работните места.
Попитан по време на онлайн конференция от германския вестник Handelsblatt дали вярва, че ще запази поста си, Дийс заяви: "Да, разбира се".
Отношенията между ръководителя на най-голямата автомобилна компания в Европа и мощния Съюз на работниците бяха обтегнати през последните седмици на фона на разногласията относно това колко радикален трябва да бъде преходът на Volkswagen към електрическа мобилност.
Във вторник (9 ноември) Дийс отхвърли твърденията, че концернът планира да съкрати до 30 000 работни места заради електрификацията, подчертавайки в същото време нуждата от модернизиране на фабриката във Волфсбург, най-големия автомобилен завод в света.
„Основният фокус няма да падне върху намаляването на работните места, а върху това да останем конкурентоспособни в новия свят, с нови възможности“, подчерта шефът на Volkswagen.
В началото на месеца Дийс участва в среща с работниците във Волфсбург, след като понесе критики от ръководителя на Съвета на работниците Даниела Кавало, която го обвини в незаинтересованост относно собствените си служители, което в крайна сметка доведе до разглеждане на бъдещето на Дийс като изпълнителен директор на Volkswagen от комисия към надзорния съвет.


1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР