IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Renault е готов да раздели бизнеса си без одобрението на Nissan или Mitsubishi

От ръководството на японските концерни зависи дали ще се присъединят към усилията на Renault, изтъква шефът на французите Лука де Мео

16:15 | 01.08.22 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Главният изпълнителен директор на Renault Лука де Мео.&nbsp;<em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Главният изпълнителен директор на Renault Лука де Мео. Снимка: Bloomberg L.P.

Френският автомобилен концерн Renault Group е решен да осъществи своя план за отделяне на бизнеса си с електрически превозни средства от този с конвенционални коли с двигатели с вътрешно горене дори без одобрението на японските си партньори Nissan Motor Co. и Mitsubishi Motors, съобщава Ройтерс. 

„Те знаят, че трябва да го направим, че ще го направим и ние им отворихме вратата към всеки проект“, заяви в тази връзка главният изпълнителен директор на Renault Лука де Мео. „В крайна сметка това е тяхно решение дали искат да се присъединят към нас“, добавя той.

Планът на Де Мео за разделяне на операциите на автомобилния производител напредва, след като ръководството започна преговори с френските работнически организации, както и с представителите на Nissan и Mitsubishi.

Според Де Мео подробности относно трансформацията на компанията ще бъдат разкрити през есента след приключване на „прозрачните дискусии“ с двата японски концерна.

Стотици хора работят по проекти извън разделянето на бизнеса, с участието на други партньори, добавя италианецът, бивш шеф на Seat.

По думите му става въпрос за „потенциални партньори“ от автомобилната и технологична индустрия.

Ди Мео посочи, че отношенията между Renault и ръководството на Nissan и Mitsubishi са "много добри", изтъквайки съвместните инвестиции в нови проекти.

В края на юли френският концерн повиши перспективите си за годината, докато се опитва да приключи със скъпото изтегляне от Русия, което доведе до загуба за първото полугодие. Renault очаква оперативна възвръщаемост на групата от над 5% спрямо предишната цел от 3%, след като новите модели и по-доброто ценообразуване са подобрили рентабилността.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:25 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
wart
преди 1 година
Напускайки Руският пазар загубиха повече от 2.3 милиарда долара за да се " харесат" на Задокеанският си господар. По време на ВСВ тя сътрудничила с Вермахта като е произвела за Източният фронт повече от 250 хиляди товарни автомобила.( за тях години огромно количество).След войната бива Национализирана тъй като сътрудничила на Нацистка Германия. Собственикът бил хвърлен в затвора след известно време се разболява ( подът бил бетонен и постоянно го мокрели за да е влажен) последните думи преди да умре били; Кaкво стана с моята фирма работи ли?- след тези думи е издъхнал.Изглежда в " кръвта " им предателството на Националните им интереси.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още