Френският автомобилен концерн Renault Group е решен да осъществи своя план за отделяне на бизнеса си с електрически превозни средства от този с конвенционални коли с двигатели с вътрешно горене дори без одобрението на японските си партньори Nissan Motor Co. и Mitsubishi Motors, съобщава Ройтерс.
„Те знаят, че трябва да го направим, че ще го направим и ние им отворихме вратата към всеки проект“, заяви в тази връзка главният изпълнителен директор на Renault Лука де Мео. „В крайна сметка това е тяхно решение дали искат да се присъединят към нас“, добавя той.
Планът на Де Мео за разделяне на операциите на автомобилния производител напредва, след като ръководството започна преговори с френските работнически организации, както и с представителите на Nissan и Mitsubishi.
Според Де Мео подробности относно трансформацията на компанията ще бъдат разкрити през есента след приключване на „прозрачните дискусии“ с двата японски концерна.
Стотици хора работят по проекти извън разделянето на бизнеса, с участието на други партньори, добавя италианецът, бивш шеф на Seat.
По думите му става въпрос за „потенциални партньори“ от автомобилната и технологична индустрия.
Ди Мео посочи, че отношенията между Renault и ръководството на Nissan и Mitsubishi са "много добри", изтъквайки съвместните инвестиции в нови проекти.
В края на юли френският концерн повиши перспективите си за годината, докато се опитва да приключи със скъпото изтегляне от Русия, което доведе до загуба за първото полугодие. Renault очаква оперативна възвръщаемост на групата от над 5% спрямо предишната цел от 3%, след като новите модели и по-доброто ценообразуване са подобрили рентабилността.


Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Читалище "Васил Левски 1945 г." ще зарадва варненци с безплатен коледен спектакъл
Какво време ни очаква за студентския празник?
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Левски с убедителна победа като гост на Спартак Варна
Трима души са евакуирани от танкера “Кайрос”
Наводнение в Лувъра е нанесло щети на документи и архиви
Зеленски призова съюзниците да увеличат подкрепата си за Украйна
МОСВ предприе спешен мониторинг на морските води заради танкера "Кайрос"
преди 3 години Напускайки Руският пазар загубиха повече от 2.3 милиарда долара за да се " харесат" на Задокеанският си господар. По време на ВСВ тя сътрудничила с Вермахта като е произвела за Източният фронт повече от 250 хиляди товарни автомобила.( за тях години огромно количество).След войната бива Национализирана тъй като сътрудничила на Нацистка Германия. Собственикът бил хвърлен в затвора след известно време се разболява ( подът бил бетонен и постоянно го мокрели за да е влажен) последните думи преди да умре били; Кaкво стана с моята фирма работи ли?- след тези думи е издъхнал.Изглежда в " кръвта " им предателството на Националните им интереси. отговор Сигнализирай за неуместен коментар