Френският автомобилен концерн Renault Group е решен да осъществи своя план за отделяне на бизнеса си с електрически превозни средства от този с конвенционални коли с двигатели с вътрешно горене дори без одобрението на японските си партньори Nissan Motor Co. и Mitsubishi Motors, съобщава Ройтерс.
„Те знаят, че трябва да го направим, че ще го направим и ние им отворихме вратата към всеки проект“, заяви в тази връзка главният изпълнителен директор на Renault Лука де Мео. „В крайна сметка това е тяхно решение дали искат да се присъединят към нас“, добавя той.
Планът на Де Мео за разделяне на операциите на автомобилния производител напредва, след като ръководството започна преговори с френските работнически организации, както и с представителите на Nissan и Mitsubishi.
Според Де Мео подробности относно трансформацията на компанията ще бъдат разкрити през есента след приключване на „прозрачните дискусии“ с двата японски концерна.
Стотици хора работят по проекти извън разделянето на бизнеса, с участието на други партньори, добавя италианецът, бивш шеф на Seat.
По думите му става въпрос за „потенциални партньори“ от автомобилната и технологична индустрия.
Ди Мео посочи, че отношенията между Renault и ръководството на Nissan и Mitsubishi са "много добри", изтъквайки съвместните инвестиции в нови проекти.
В края на юли френският концерн повиши перспективите си за годината, докато се опитва да приключи със скъпото изтегляне от Русия, което доведе до загуба за първото полугодие. Renault очаква оперативна възвръщаемост на групата от над 5% спрямо предишната цел от 3%, след като новите модели и по-доброто ценообразуване са подобрили рентабилността.


КЗП осъществява изключително засилен контрол в защита на потребителите заради еврото
Трудният въпрос какво е необходимо, за да прекрати Путин военните действия в Украйна
Варна е областта с най-много социални предприятия в страната
Какво ще бъде времето във вторник?
Шести ден Румъния протестира
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Warner Bros. е гръмкият финал на сделки за $4,5 трилиона
Компанията зад Roomba обяви фалит и ще бъде свалена от борсата
Фоули: Долар-йена може да е много вълнуваща двойка
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Шофиране през зимата - съвети при лед и сняг
Героят от Бонди, който изтръгна оръжието на нападателя: Бих го направил пак ВИДЕО
Русия определи пънк групата "Пуси райът" за екстремистка организация
МОСВ следи качеството на морските води край Ахтопол
Европейската прокуратура поиска имунитета на Илхан Кючюк
преди 3 години Напускайки Руският пазар загубиха повече от 2.3 милиарда долара за да се " харесат" на Задокеанският си господар. По време на ВСВ тя сътрудничила с Вермахта като е произвела за Източният фронт повече от 250 хиляди товарни автомобила.( за тях години огромно количество).След войната бива Национализирана тъй като сътрудничила на Нацистка Германия. Собственикът бил хвърлен в затвора след известно време се разболява ( подът бил бетонен и постоянно го мокрели за да е влажен) последните думи преди да умре били; Кaкво стана с моята фирма работи ли?- след тези думи е издъхнал.Изглежда в " кръвта " им предателството на Националните им интереси. отговор Сигнализирай за неуместен коментар