В ранни свои насокиBYD прогнозира силна печалба за първото тримесечие, опитвайки се да възстанови доверието сред инвеститорите, след като планът на президента на САЩ Доналд Тръмп за налагане на реципрочни мита тласна китайските борси към най-мрачните времена от пандемията насам, пише Wall Street Journal.
Най-големият автомобилен производител в Китай обяви, че очаква тримесечната му нетна печалба да е нараснала до между 8,5 млрд. юана (1,16 млрд. долара) и 10 млрд. юана (1,37 млрд. долара) – рязко увеличение от отчетените година по-рано 4,57 млрд. юана. Очакванията на анализатори, анкетирани от Visible Alpha, са за печалба от 7,72 млрд. юана.
BYD очаква печалба на акция между 2,91 юана и 3,42 юана за тримесечието в сравнение с 1,57 юана година по-рано.
Анализаторите посочват, че публикуването на насоки за първото тримесечие на такъв ранен етап отразява увереността на компанията относно представянето ѝ, но също така има за цел да засили пазарните настроения.
„Това е катализатор за повишаване на доверието на пазара след рязката разпродажба вчера“, коментира анализаторът на CCB International Цю Ку, отбелязвайки, че насоките на китайския производител на електрически превозни средства са по-силни от очакваното.
BYD приписва стабилния очакван ръст на печалбата на продължаващото разширяване на своя план за икономии от мащаба и на стратегически интегрираните вертикални дейности.
„Като лидер в индустрията, компанията постигна рекордни продажби на автомобили, задвижвани с нов вид енергия (NEV) за първото тримесечие, надминавайки предишни исторически върхове“, подчертава BYD.
Производителят на електромобили заяви, че също така отчита значителен ръст на продажбите извън Китай.
Миналата седмица BYD обяви, че е продала 1 млн. автомобила през първото тримесечие, което е с 60% повече от обемите преди година. Концернът продаде 416 388 изцяло задвижвани с батерии автомобили (BEV), изпреварвайки в това отношение Tesla, връщайки се на първо място в глобалната класация на най-големите производители на електромобили през първото тримесечие.
През март BYD представи серия от нови версии на своите популярни модели, които предизвикаха огромен отзвук, включително интелигентна технология за шофиране за повечето продукти от гамата без допълнителни разходи и ултрабърза система за зареждане, която може да осигури 400 километра пробег само за пет минути.
BYD, която е базирана в Шънджън, си е поставила за цел да продаде около 5,5 млн. автомобила тази година, 800 хил. от които ще са за износ. Това сигнализира за амбицията на китайския автомобилен производител да продължи да се развива глобално въпреки митата от Европейския съюз (ЕС) и САЩ. Понастоящем BYD не продава леки автомобили на американския пазар поради високите мита, наложени върху произведените в Китай коли.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?