Една Redwood, която преминава към производство на катоди, би представлявала допълнителен тласък за индустрията на електрическите автомобили, според анализатора на BNEF Джеймс Фрит.
Катодът не само е най-големият двигател на разходите, но и е най-замърсяващата част от производството на батерии. Консолидирането на веригите на доставка в САЩ - и технологичните подобрения, които ще дойдат с това - ще намалят драстично емисиите от производството на батерии, смята Фрит.
166 броя iPhone от кобалт
Докато компаниите чакат първата голяма вълна от електрически превозни средства да достигне края на своя експлоатационен живот, потребителската електроника си осигурява изненадващо ефективен заместител. Например батериите при потребителската електроника съдържат значително по-високи нива на кобалт, един от най-скъпите и противоречиви метали, стоящи в основата на батериите. Според изчисленият на BNEF ще са необходими 6147 рециклирани батерии от смартфони iPhone, за да осигури достатъчно литий за Tesla Model Y. В същото време ще трябват батерии от едва 166 iPhone-а, за да осигури достатъчно кобалт за подобна батерия.
Стробъл смята, че в старата електроника има толкова много кобалт, че Redwood винаги ще произвежда повече от рециклирането, отколкото е необходимо за производството.
Redwood
Проучванията показват, че изграждането на електрически автомобили замърсява повече околната среда, отколкото изграждането на автомобили с бензинов двигател, поради високите енергийни изисквания за производството на батерии.
Електромобилите обаче са толкова по-ефективни за експлоатация, че повече от тях компенсират това базово замърсяване още през първите година от своята експлоатация.
В САЩ са необходими около 16 000 мили шофиране, преди електрическото превозно средство да започне да оказва положително въздействие върху околната среда - или приблизително година и половина от закупуването на електромобила, изчислява BNEF.
Според Фрит, планът на Redwood ще намали почти наполовина това вредно въздействие на електромобилите. Консолидирането на веригите на доставка в САЩ и използването на 50 % рециклиран материал би намалило емисиите от производството на батерии с поне 41 %, изтъква той.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 4 години Е има латиноси, ама те повече са по прахта. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Хахаха, щял да измести производството от Азия в САЩ и Европа. За целта май ще трябва и да измести бая китайци към САЩ и Европа, че тука не остана човек да може да произведе кламер. отговор Сигнализирай за неуместен коментар