Френската хотелиерска верига Accor включва в бизнеса и най-изтънчените си хранителни продукти, за да привлече повече клиенти в битката със заведенията за бързо хранене и сайтовете за онлайн резервации, пише Ройтерс.
Притисната от конкурентите си InterComtinental и Marriott, най-голямата верига хотели в Европа започна да ухажва младото поколение, което е привлечено повече от компании като AirBnB например.
AccorHotels назначи миналия месец специален консултант, който да се занимава с най-новите инициативи на главния изпълнителен директор на веригата Себастиен Базен.
Храните и напитките формират около една четвърт от приходите на групата за 2014 г., като маржовете са далеч по-ниски в сравнение със стаите. Според консултантите храните и напитките са “очевидно критичен лост за насърчаване на печалбата” на компанията.
Според анализатори стратегията има смисъл, тъй като потребителите отделят все повече от разполагаемите си средства, за да се хранят.
“Ставаме свидетели на разпространението на кулинарната култура със знаменитите шеф готвачи като Гордън Рамзи, Джейми Оливър, правят се и все по-вече самодейни спектакли, свързани с готвенето. Храната е все по-важна от гледна точка на търсенето”, според анализатора от Euromonitor Ваутер Геертс.
Хотелиерите се опитват да излязат на пазара с ресторанти и барове, които отговарят на търсенето на местни и персонализирани преживявания, особено на фона на засилващата се конкуренция на компаниите, които предлагат персонални услуги.
Базен предупреди още при назначаването му, че приходите на Accor са застрашени от Airbnb и другите сайтове за резервации. В отговор той започна да подобрява дигиталния бизнес и сега се захваща и с храната.
Хотелиерите, които в миналото разчитаха основно на гостите на хотела, сега се опитват да привличат по-широк кръг клиенти, като си партнират със знаменити готвачи и наемат дизайнери за ресторантите си. Един такъв пример за трансформация е Sofitel Arc de Triomphe в Париж, който е част от веригата. В момента 70 на сто от клиентите на ресторанта в хотела не са гости на хотела.
Marriott също работи по подобен план, както и InterContinental.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 10 години Със забраната за пушенето, бизнеса със заведенията извън закусвални замря навсякъде където го забраниха и всички взеха да правя хамбургери и заведения от типа на купи си нещо евтино все едно си в магазина и се разкарай бързо отговор Сигнализирай за неуместен коментар