Ограниченията за пътуванията намаляват абонатите
Разбира се, основното препятствие за много от играчите ще бъдат ограниченията за пътуване, които поставиха индустрията на колене през 2020 г.
Макар че някои хотелски абонаментни услуги са насочени към местни жители, малцина ще сметнат модела за достъпен. И докато ползата за хотелите от повишаване на месечните приходи и по-голяма база данни за клиентите е очевидна, изгодата за потребителите не е толкова видима.
„Не е ясно каква ще е добавената стойност от подобни услуги по време на пандемията, когато в глобален план ограниченията за пътувания и нагласите на потребителите варират“, коментира Серидвин Кинг, доцент в училището по спорт, туризъм и управление на хотели към Temple University във Филаделфия.
„Освен това тази конкретна криза и начинът, по който на практика спря глобалния туристически бизнес почти за една нощ, може да означава, че хората не са склонни да се заключват в стая“, допълва тя.
Inspirato трябвало да убеждава членовете си да продължат да плащат през март, април и май, в разгара на блокадата, в замяна на замразяване на таксите за юли, август и септември. Компанията е регистрирала малък отлив през периода, като възобновените абонаменти през юни са били 97%.
Време за експерименти
Въпреки всичко необходимостта хотелите да се адаптират е ясна и месечни плащания може да са от полза както за тях, така и за потребителите.
Още преди пандемията стартъпи в туристическата индустрия като базираният в Лондон BeRightBack правеха точно това. Срещу близо 65 долара на месец абонаментната услуга позволява на потребителите три пътувания в годината до 60 европейски дестинации.
Туристическата компания Trafalgar се надява да привлече туристи през 2021 г. с пътувания, плащани на месечни вноски при днешни цени.
Според Роби Келман Бакстър, консултант в компанията Peninsula Strategies и автор на книгата „Членска икономика“, моментът хотелите да опитат подобни модели е добър.
„Промените в поведението на потребителите – социално дистанциране, водещо до намаляване на пътуванията и увеличаване на работата от разстояние например, създават възможности за нови предложения и установяване на нови навици. Сега е страхотно време за експерименти, тъй като клиентите търсят нови решения“, казва тя и препоръчва хотелите да отговорят на новите нужди на основните си клиенти.
Според Келман Бакстър обаче подобен преход ще изисква време, за да донесе резултат. „Не можете да ускорите печалбите от абонамент, трябва да играете дълга игра“, отбелязва тя.
Това може да не е бързото решение, от което хотелската индустрия се нуждае в момента.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни