IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Facebook работи над нови функции за пазаруване през приложението ѝ

Социалната мрежа търси удобен начин за пазаруване, в който потребителите да не напускат нейната платформа

11:52 | 13.10.15 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Facebook иска нейните потребители да пазаруват дрехи и други продукти през мобилните си телефони, без да излизат от нейното мобилно приложение. В стремежа си да направи крачка напред в електронната търговия и да започне да се конкурира с търговията на дребно на Amazon, Facebook обяви, че тества няколко функции, които позволяват на потребителите да пазаруват директно от приложението ѝ, предава Ройтерс.

Малко потребители пазаруват през мобилните си телефони заради по-бавните и по-тромави процеси, но Facebook се надява да спечели повече рекламни приходи, като улесни това. Мобилните покупки съставляват под 2 на сто от всички продажби на дребно според компанията за проучвания eMarketer.

“Искаме да дадем на хората един по-лесен начин да намират през мобилни устройства продуктите, които ще са им интересни, да направим пазаруването по-лесно и да помогнем на бизнеса да увеличи продажбите си”, посочва Ема Роджърс, ръководител продуктов маркетинг във Facebook.

Сред новите функции се нареждат рекламите, които отвеждат потребителя до специфични за марката продукти, без да ги насочват към друг уебсайт. Така потребител, който кликне на рекламата на бутик, ще вижда разширена страница, която показва повече стоки, предлагани от него.

Компаниите във Facebook ще могат да показват и продукти, които да се купуват директно от техните страници. А потребителите ще имат възможността да пазаруват през Facebook чрез бутона “Купи сега”, който скоро ще стане широко достъпен.

Социалната мрежа е добавила и нова секция в мобилното си приложения, която отвежда потребителите към страница за пазаруване, където могат да разглеждат различни марки от избрана група малки фирми, която постепенно ще се разширява.

“От гледна точка на Facebook, тя се насочва към болното място на търговците на дребно”, коментира Катрин Бойл, анализатор на eMarketer. “Това ще привлече значителни рекламни приходи”.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:17 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още